Pořídil jsem jinou 1,7 z Nivy a po volných chvílích se bavím přeskládáváním věcí ze starého motoru do "nového". Před usazením řemenice klikové hřídele jsem si všiml drobných rýh po obvodu řemenice. A to zhruba v místě styku s guferem. Z obavy před průsakem oleje jsem se jal vytrhnout řemenici z jiného volně loženého motoru, avšak zjistil jsem, že řemenice na všech motorech jsou jiné, než ta moje. Na motoru jsem měl řemenici typ 2 (viz foto) a na všech ostatních je typ 1. Obě varianty jsou přitom označeny stejným číslem 2101-1005060. Řemenice z SPI je potom úplně jiná (čidlo kliky).
Rád bych namontoval opět typ 2 -
1) líbí se mi víc
2) bude teoreticky lehčí a vypadá precizněji opracovaná a možná i lépe vyvážená.
Ale mám dilema, minus je to, že z toho možná poteče olej a zdánlivé plusy jsem vypsal. Teď babo raď