Stránka 22 z 29

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: ned led 07, 2018 23:44
od dmatej
Tak motor číslo 2 vydržel 25000 km, což není tak zlý, vzhledem k tomu, že mě stál v roce 2011 tisícovku a jak jsem ho dostal, tak jsem ho tam vrazil. Pravda, měnil jsem simerink na klice, nechal vloni přetěsnit hlavu, ale což.
Připraven jest motor číslo 3 od Vašátora, resp. blok motoru, na který přijde hardware z čísla 2.

Číslo 2 má úplně vyleštěné stěny válců a na horním okraji stěn "vlnu". Zatím se mi ho nepodařilo vyndat, potřebuju lepší třináctku klíč, abych povolil startér. Po výbrusu bude asi ok, jinak ten motor chodil perfektně, jen ke konci žral 3/4 litru oleje na 1000 km. Točil ale přes 8000, max. rychlost Laďky s ním byla kolem 165 km/h (přičemž se mi jednou rozletěla hardyspojka, ale dojel jsem do cíle po vlastní ose :-)). Spotřeba - průměr 9,5-10,5 litru při tomhle zacházení, což je docela dobrý, řekl bych ;)

Ach jo. Nejhorší bude zase odmontovat a namontovat převodovku ...

Když už koukám do deníčku, první motor Laďky vydržel taky 25000 km. Ten dopadl hůř, píst proletěl blokem při brždění motorem :D

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: ned led 07, 2018 23:46
od Majo
clovece, ty tie motory striedas castejsie ako ja, teda aspon kilometrovo :lol:

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: ned led 07, 2018 23:49
od dmatej
Majo píše:clovece, ty tie motory striedas castejsie ako ja, teda aspon kilometrovo :lol:


Njn, vsadím se, že Ty se aspoň podíváš dovnitř, než to dáš do auta, co? :D
Navíc já týrám 2101, ty jsou na maximálním výkonu 90% jízdy, ne jako nějaké 1.7 :D

Na svou obhajobu uvádím, že Kalina má po 172000 km stále motor původní ... a zacházím s ní stejně :D

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 06:34
od Luděk Musil
Z Tebe je normálně sériový vrah ... motorů :P . L.

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 07:50
od dmatej
Luděk Musil píše:Z Tebe je normálně sériový vrah ... motorů :P . L.


A tak dyť mrtvej je jenom jeden ...
... a zdravej motor měl jen Pan Žigul, toho jste ani nepoznali, 2101 z roku 1974, kterou jsem začal řídit v roce 2001 a rozloučili jsme se 2005 ... pravda, tou dobou stál, protože měl vodu v oleji ... a jezdilo se s Ládínkem (21053), který žral olej už od koupě, Marek mu měnil kroužky, tím se to trochu zlepšilo, leč oba patřili mamince bývalky ...

Kdo z vás má pořád svoje první vlastní auto, co? :D

Spíš se obávám, že třetí motor už přežije karoserii ... anebo budu muset vyndat čelní sklo, blatníky, ... znova prahy ... ale na to nebudu mít ještě tak 5 let čas :D

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 08:11
od Luděk Musil
dmatej píše:Kdo z vás má pořád svoje první vlastní auto, co? :D
Jako myslíš skutečně v pořadí první vlastní?
Já! Sice to není žigul, ale ... viz podpis :idea: :D . L.

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 08:12
od Majo
dmatej píše:Njn, vsadím se, že Ty se aspoň podíváš dovnitř, než to dáš do auta, co? :D
Navíc já týrám 2101, ty jsou na maximálním výkonu 90% jízdy, ne jako nějaké 1.7 :D

Nj, ale ten styl je u mna podobny. Keby som to nevidel a nezazil, tak neverim, ale 1.7 v Nive pri mojom style jazdy nevydrzi ani 1/3tinu toho co v klasike. A najkritickejsi moment je zabeh po GO, to auto je proste tazke...

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 09:07
od dmatej
Nemáš spíš těžký nohy jako já? :D
Safra, tak to nevím, jestli Laďka přežije i Luďkovu felicii, ale uvidíme, pár dalších transplantací ... :-)

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 10:28
od Majo
Mam. Ked chcem od zdvihnutej Nivy s velkymi kolesami aby po dialnici jazdila predpisanou maximalkou a aby bola vsade svizna, vyziada si to svoju dan. 1700vka upravena Niva je totiz 1200vke Lade az prilis podobna v mnohych aspektoch.

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 10:43
od valda1971
Kdo z vás má pořád svoje první vlastní auto ?
Třeba i já :D 2101.

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 11:06
od Crocodile
Jo, mám stále svou první 2104, jen je teď bez interieru a dalších částí. Ale je pojízdná, jen přibrzďuje...a je tam spousta dalších nedostatků...STK skončila v květnu 2013 :D

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 22:14
od Jan Vaníček
Tak to budu možná i vítězem, leč kazit to může fakt, že ani jedno auto jsem nekupoval, ale dělil se o něj s rodiči :).
Takže F 600D jsem poprvé sám řídil v 10ti letech ( po poli), opravoval od 12, tedy jeho stáří tehdy bylo 24/26 let ( říkal jsem si, jak byl starý, pořízen strýčkem z Vídně 1962) a Lada 1600, to už jsem byl na světě, řízení od 16 ( po silnici), opravy od ca 14-15, už nevím přesně. Ale hlavně bylo to auto, kterým jsem poprvé a sám vyjel v den své plnoletosti do místního "velkoměsta" :) vrátit po matuře knížky na gympl. Samozřejmě, že obě auta jsou srdcovkou a odkloněná na mé jméno :), a prodat se do mé smrti nesmí. Honza

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 22:57
od Rankl
Já mam taky! Červená 2107 je stále pojízdná. Občas s ní vyjedu ze stodoly a pustím radio. Těžko říct, jestli se podívá někdy ještě na silnici, je zevnitř nějaká nahlodaná korozí, snad zjara moc nerozkvete. Třeba ji dám na důchod dohromady. Přecijenom je to moje první auto.

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 23:00
od JmJ
Prvni auto, kterem si ja koupil stale mam. Prvni auto co sem ridil byl trabos, prvni auto se kterym sem jezdil byla bila 04 rodicu, kterou sem rozbil. Pak sem koupil svoje a to mam.

Re: Dmatejova Laďka - krize

PříspěvekNapsal: pon led 08, 2018 23:23
od dmatej
Tak tohle je tvrdý jádro! :D