Dmatejova Laďka - krize

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Zachránit Laďku?

Spravit, projít TK
54
83%
Rozebrat, odhlásit
11
17%
 
Celkem hlasů: 65

Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Hlásím, že blok od Vašátora se stal součástí nového srdce Laďky a zase jezdí. Takhle zachovalej blok ještě neměla, pravda, toho debila, který střední rozvodové kolo přišrouboval metrickým šroubem a strhal na něm závit, bych někam kopnul, ale nebyl problém provést náhradu ...
Prostě jezdí to, přede to, akorát mi prohnil A sloupek na obou stranách, takže to budu muset řešit ... budu muset řešit taky asi nejkorozivnější garáž světa :-/
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Majo »

Neda mi to bez pripomienky :-P Vsetky zavity pouzivane v zigulaku su metricke :-P akurat u M10 je standardne stupanie 1.5 a na rozvodovom kolese ma byt jemnejsie 1.25
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Majo píše:Neda mi to bez pripomienky :-P Vsetky zavity pouzivane v zigulaku su metricke :-P akurat u M10 je standardne stupanie 1.5 a na rozvodovom kolese ma byt jemnejsie 1.25


Přijímá se, zle jsem se vyjádřil, samozřejmě máš pravdu ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Vašátor »

Jsem moc rád, že motor šlape :wink: Bych se musel stydět kdybych Ti prodal nějakej šmejd. Akorát se podivuju, že už do rozvodů někdo hrabal. Tak at slouží :wink:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Tak šmejd týdne nakonec vyhrál stahovák Yato, jemuž jsem ustřihl šrouby a musel je nahradit jinými, už ne černými, ale taky 8.8, pozinkovanými z OBI. Kupodivu ty už se nestřihly. Pravda, homokineťák Metelli je v těsném závěsu ... má životnost poloviční proti ruským originálům.
Jj, do rozvodů někdo hrabal, a asi ne moc dávno - byl to obyč. pozinkovaný šroub 8.8. Jinak jsem nic zvláštního neviděl, pokud pominu to, že jsem poprvé viděl blok, který MĚL drážky na stěnách, což jak jste mě poučili, je správně :-)

Nemám dálniční známku, tak by se mohlo i stát, že to taky bude první motor, který budu (trochu) šetřit ... jsem zvědav, jak mi to vydrží :D

Jo, ještě jedna zvláštnost - nový rozvoďák jsem nakonec nenasadil, protože všechny tři moje řetězy, které by přicházely v úvahu, mají stejnou délku. Na chlup. Čili 50 tkm nemá vliv. Dal jsem tam zpátky ten poslední, dle úsudku - rozvodová kola jsou na něj zvyklá.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Vašátor »

Na dílnu jsme kupovali celkem dost nářadí z Yauto, profi kvalita je relativně solidní, nicméně stranový klíč 32 jsem při prvním použití rozpůlil :mrgreen: (ano, jen tak při zabrání rukou). Bez problému ho ovšem vyměnili. Hobby kvalita stojí za velký kulový, Chrom vanadiový oříšky gola sady se vymačkali a rozjeli jako prd ... takže firma Yato u nás dostala přezdívku "jatomrdám" :mrgreen:

U těch rozvodových řetězů je dobré se podívat i na boční průhyb. Nicméně fakt je ten, že u motoru 1200 rozvoďák vydrží pěknou nálož kilometrů. Napínák jsem u tohoto motoru ještě nikdy neprodlužoval, zatímco u motorů 1500/1600 je to běžná věc.

Tož a jak to jezdí? Už jsi dělal jízdní zkoušku?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Vořechy ke gole mám poslední dobou většinou Topex, na to, jak jsou tenký (což je plus), docela držej. Dovybavil jsem se ještě dlouhými ořechy, takže teď mi nic nechybí :D
Očkoplochý klíče jsem naposledy bral u MATa, už nevím, co o bylo, ale zatím levný a dobrý. Bohužel ty sovětský už jsou dost vymletý ...
Původně jsem měl čínskou sadu z tržnice cca 2002, trhák jsem po letech ohnul, golu strhnul, krátkej nástavec nalomil ... malou ráčnu i nástavec křup, holt moc síly :D ... ale to se všechno postupně obměňuje, na sadu za snad 500 Kč dobrý. Za superkauf považuju golu z Globusu cca 2007, necvaká a je dost přesná, a sice se snažím jí nehuntovat, ale vydržela už docela slušnej nápor.

Jen jsem vyjel asi 50 m z garáže, zjistil jsem, že uhnil třetí díl výfuku a musím zavařit díru pod čelním sklem, obě strany jsou durch, dveře, blatník ... prostě antikoro zásahy mě čekají na obou autech, takže nějaká větší projížďka se zatím odkládá, ale ... všechno bude :( :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Enem kdybyste chtěli vidět, co jsem za ta léta prováděl s Laďkou ... :-)
https://goo.gl/photos/yJA91p6JVbwnMjFa7
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9318
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Vašátor »

To je jak nekonečná tragédie. Úplný horor. Jeden by ani nevěřil, že to stále jezdí.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Vašátor píše:To je jak nekonečná tragédie. Úplný horor. Jeden by ani nevěřil, že to stále jezdí.


Čekal jsem, že to napíšeš :D
Ale jo, jezdí. A tragédie mají špatný konec, tohle bude jinačí žánr ... spíš thriller, pořád je to napínavý :D

Nicméně ... vlhkou garáž fakt nikomu nedoporučuju, pára vleze všude a fakt to nepotěší ... jsou místa, kam jsem vosk nedostal (ne že by to nešlo, prostě mě nenapadlo tam něco stříkat), a co tam rez za nějaký rok dokázala, to se až divím ... (tunel pod čelním sklem, rohy).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Crocodile »

Hodně mi to připomíná auta, která jsem potkal na Ukrajině :D Tam takhle vypadá většina žigulíků...
Ale hlavně že auto stále žije.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Normální člověk by to poslal dávno do hutí :-) . Ale ten baráček se mi líbí. To je celé tvoje? Ty hodláš žít 500 let? Nespáváš náhodou přes den v rakvi skryt před slunečními paprsky? :mrgreen:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od dmatej »

Ohledně baráčku často slýchám "rychle to prodej" nebo "rychle to zbourej", to je furt stejný. Moje jízdní kolo Favorit (klasika, jedno z posledních z Rokycan) se taky nikomu nepozdává :D
Hele, na hutě je pořád dost času, já se na tom učím rozebírat a skládat, ty věci mi jdou mnohem líp než před 10 lety :D
Aj bych řekl, že opravit se fakt dá všechno (Favu jsem přetrhl rám nad zadním šroubem kola, ceočko zapracovalo a dodnes to drží, pravda, trošku mě to samotného překvapuje :D).

Jo, celé je to moje, resp. ještě splácím hypotéku. Asi 3 roky a něco zbývají, esli se dobře pamatuju. Už se tu dá bydlet, a když letos dodělám kuchyň, bude to už paráda :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od Nulašestka »

Je to velkostatkář. :)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Dmatejova Laďka - krize

Příspěvek od radek mb »

Davide. Ty fotky jsou v postupném časovém pořadí nebo náhodně? Mě to přijde, bez urážky, trpíš nějakou formou masochismu anebo tvá láska k té zelené potvoře je nezměrná. Jak již předeslal kolega K-L, už to dávno měla požrat výheň hutí. Ale máš můj obdiv.
Mimochodem, na ten velkostatek se budu muset někdy přijet podívat.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“