Tak, pinďouři, motor je venku, reznou blatníky a A-sloupky, vzadu je zase nějak měkká podlaha a sloupal jsem z ní šroubovákem tmel, tak na jaře asi bude operace, když už to mám takhle "odlehčený". Ramena jsou už taky zase holý železo, na druhou stranu trvalo jim 14 let, než shodily Čapodrakovu stříbřenku a jeho tlumiče jsou supr pořád
... jo, pokud budu povolovat matky pod tlumičema, skoro jistě je urvu ...
Když už bych to měl rozebraný, co obnáší výměna pružin? Vykašlal bych se na to, ale jsou docela rezatý ...
Než jsem vyhodil převodovku, už jsem zase přemýšlel o vrakovišti, ale když už jsem vyndal i motor, začíná se mi to zase líbit ... dyk vono na tom žádnej problém nakonec není, všechno se dá řešit ...
Jak sundaváte setrvák? Já dneska blok položil na beton, setrvák podložil dřevem a přes trháček párkrát mrsknul kladivem. Že bych si přeci jen pořídil rázovej povolovák na kompresor, pro ten komfort?
Zajímavost: nálezy v olejové vaně:
- dva vruty 5x35. Nepoškozené.
- hromádka špon (ex-kroužek?).
https://www.facebook.com/dmatej/posts/1 ... nref=storyZajímavosti nového motoru:
- vytahaný řetěz oproti mému o jeden článek, ale s mnohem menšími bočními vůlemi (asi ale nehrajou roli).
- stržený závit v prostředním rozvodovém kole (asi přehodím z předchozího bloku). Šroub byl nový a podložka obyčejná.
- držák alternátoru má jen 2 šrouby, můj blok má 3 (asi detail).
- krásné stěny válců, můj má úplně hladké a nahoře "okopané", výbrusu mu třeba (ale o kolik?).
Plán: počkat na oteplení a pořešit korozi. Válet se po zemi, až bude teplo
. Motor bych si ale jeden složit mohl ... když nebude co dělat na baráku. Nebo když mě začnou svrbět prsty
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).