Tak motor číslo 2 vydržel 25000 km, což není tak zlý, vzhledem k tomu, že mě stál v roce 2011 tisícovku a jak jsem ho dostal, tak jsem ho tam vrazil. Pravda, měnil jsem simerink na klice, nechal vloni přetěsnit hlavu, ale což.
Připraven jest motor číslo 3 od Vašátora, resp. blok motoru, na který přijde hardware z čísla 2.
Číslo 2 má úplně vyleštěné stěny válců a na horním okraji stěn "vlnu". Zatím se mi ho nepodařilo vyndat, potřebuju lepší třináctku klíč, abych povolil startér. Po výbrusu bude asi ok, jinak ten motor chodil perfektně, jen ke konci žral 3/4 litru oleje na 1000 km. Točil ale přes 8000, max. rychlost Laďky s ním byla kolem 165 km/h (přičemž se mi jednou rozletěla hardyspojka, ale dojel jsem do cíle po vlastní ose ). Spotřeba - průměr 9,5-10,5 litru při tomhle zacházení, což je docela dobrý, řekl bych
Ach jo. Nejhorší bude zase odmontovat a namontovat převodovku ...
Když už koukám do deníčku, první motor Laďky vydržel taky 25000 km. Ten dopadl hůř, píst proletěl blokem při brždění motorem