No, babu už nemam, sice nevim, jestli naštěstí nebo naneštěstí, ale což ... už zase nějakou hledam ... a nehodlam připustit další omyl
Laďce jsem dneska sundal hlavu a světe div se, hlava naprosto zdravá a dokonce i blok není ani ťuklej, vůbec nic - až na to, že pod třetím pístem je jaksi "okýnko".
Blok budu vyndavat asi až bude teplo, ale tohle mě na jednu stranu nadchlo, na druhou mě to o to víc mrzí, protože ten motor jel jako ďas - těsnění pod hlavou bez problémů, vačka bez problémů (a to jsem jel 40km s poblikávající kontrolkou mazání), vahadla jako nový, horní rozvodový kolo jako nový (najeto asi 10 tisíc km), řetěz netknutej ....
Než jsem se do toho pustil, říkal jsem si, že to nejspíš vyndam a pak se na to vyseru, přemýšlel, komu by se co mohlo hodit z 2101 ... jenže když jsem nakonec viděl, že jediný, co je rozbitý, je blok, já jí prostě musim dát do kupy ...
A když už to budu mít všechno venku, vyměním ten poslední kulák, nahodím pomocnej čep s ložiskem, a asi vybrousím komplet motorovej prostor a nějak ho ošetřím proti korozi ...
Chybí mi, s Kalinou už se pomalu navykám jezdit "na ledovku", ale ten zadní náhon tam prostě není ... musím ale uznat, že Good Year UG7+ v kombinaci s podvozkem Kaliny není špatná volba
Fajn ženská mi ale chybí víc
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).