Stránka 1 z 50

2107

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 09:42
od Patrac
Tak to tu rozjedeme. Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D

Re: 2107

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 11:08
od Luděk Musil
Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D


A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.

Re: 2107

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 11:27
od Patrac
Luděk Musil píše:
Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D


A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.


No jo ty aby jsi nebyl v opozici. :butthead: Ale furt je to lepší než nic. mmj. je výhoda si na autě něco udělat a nebo ne. Servis je dnes drahý. ale kolikrát jede člověk první tři roky do servisu??? a pak se vyplatí auto prodat. Jsem zvědavej jak by na tom byly takový SuperB po najetí 180 000 a třeba po 15 letech provozu :wink:

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 12:41
od Wolf
Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 13:20
od Myso
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.

napriklad vymenit blatniky, ze?

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 13:24
od Luděk Musil
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.


Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 13:41
od Pšenda
Luděk Musil píše:
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.


Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.

A když už půjde hodně do tuhého, tak tam prostě flákneš karbec a rozdělovač a jezdíš taky. :axe:

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 13:44
od Wolf
Luděk Musil píše:Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.

Ja nemusim, ja uz ho vidim (vlastne to je reklama, tak jinak), ja uz do leccehos vidim. W.

PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 21:02
od expa
Ludek .. dovolim si nesuhlasit, multimetrom skontrolujes cele icko ked mas o nom informacie, co o ladackom v 07 nie je az taky problem bo vsak je to Opel system. :oops:

PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 07:24
od Wolf
S tim bych si taky dovolil nesouhlasit, vzdyt je to GM, ale i tak je Lada jako vzdy unikatni. Kdysi se diskutovalo o tom, ze pouzita ridici jednotka vlastne ani tak moc "chytra" neni, ja dnes mohu zodpovedne rici, ze je to velice inteligentni soucastka. W.

PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 07:40
od Luděk Musil
expa píše: ...............ked mas o nom informacie...........


V tom je asi ten zakopanej pes - informace o el. soustavě "íček" nejsou zcela běžně k dispozici. Nevím jak ostatní majitelé, ale já el. schéma své 21073i nemám. L.

PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 07:50
od expa
Ludek ... el. schema az tak nepotrebujes .. beztak vsechno smeruje na IN/OUT casti RJ .. hlavne su len odporove hodnoty snimacov, pripadne ich vzdialenosti od sminanych veci.
P.S.> Ak sa mi priebezne pripomenies .. zozeniem hodnoty snimacov a pokusim sa aj kompletnu schemu icka.
Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis :twisted:

PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 07:58
od Luděk Musil
Jen tak pro zajímavost: Ty máš datakabel a program s diagnostikou pro Ladu? L.

PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 08:03
od Wolf
expa píše:Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis :twisted:

Kabel a zasuvku to ma standartni normovanou, ale pokud mas SW, tak to mne taky zajima. W.

PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 08:07
od expa
Pro Ladu nee e .. iba pre BMW a VW ... skusim napisat znamemu do RU ... nase servisy maju datove kable na lady? Ak jo je to pravdepodobne oplacky kabel ... toto treba zistit .. skusim ja todo druhyho co mi povie, ale s data kablom pri takychto jednoduchych RJ SPi je to viac menej zbytocne .. tam ti akurat tak podla mojich skusenosti povie, ze ci je samotna RJ ok, alebo vstrekovac ... pochybujem, ze ma pamat aj na zvysne cidla a ci vie rozoznat proste ze ano ... tak ten snimac mi nejde a som v nudzovom .. ak ano ... klobuk dole, o konkretne sa hadat nebudem .. ponevac mi bol ladacky motor 1700i vyfuknuty a nikomu som to tu este nediagnostikoval.