2107

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 09, 2005 08:17

Zatím podle toho, co jsem slyšel, tak ŘJ má i nějakou paměť a dokáže na počítač dát výpis závad ŘJ a možná i jednotlivých čidel. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Wolf » stř bře 09, 2005 08:30

expa píše:.. tam ti akurat tak podla mojich skusenosti povie, ze ci je samotna RJ ok, alebo vstrekovac ... pochybujem, ze ma pamat aj na zvysne cidla a ci vie rozoznat proste ze ano ... tak ten snimac mi nejde a som v nudzovom ..

To mas o RJ GM moc nizke mineni, neumi sice zastavit motor pri prosvihle prohlidce jako BMW, ale zavady cidel zaznamenava a rozezna. Ostatne na to nepotrebuji pocitac, to mi povi blikaci kod, ale s pocitacem se toho da udelat mnohem vic. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod expa » stř bře 09, 2005 08:42

Wolfe .. prave preto som sa nechcel hadat bo viem ze je to opel system ... fiat system ala stary Bosh az do roku 91 bol tak sprosty i pri MPi, ze dovi dopo.

Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca :)
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
expa
 
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Myso » stř bře 09, 2005 08:48

zeby MPi z poslednych modelov Lada Niva?
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hengerenkenti_i_en.html
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Wolf » stř bře 09, 2005 08:49

expa píše:Wolfe .. prave preto som sa nechcel hadat bo viem ze je to opel system ... fiat system ala stary Bosh az do roku 91 bol tak sprosty i pri MPi, ze dovi dopo.

Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca :)


To nemusis prizpusobovat, u soucasnych Niv je vicebod jiz standartem. Ale pokud vim, tak Opel pouzival bezne RJ Jetronic od Bosche, v letech 91 jeste s rozdelovacem. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Wolf » stř bře 09, 2005 08:50

Myso píše:zeby MPi z poslednych modelov Lada Niva?
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hengerenkenti_i_en.html

Ted jsi mi nahral Myso, presne to jsem mel na mysli, diky. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Jelda » stř bře 09, 2005 11:58

Ten blikaci kod se da nekde zjistit, nebo ho nekdo mate? A kde to blika?
Jelda
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte čer 01, 2004 11:59
Bydliště: Kyjov

Příspěvekod Wolf » stř bře 09, 2005 12:02

Blika ta kontrolka RJ, ale to je na delsi povidani, tak na srazu. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod VaSek » čtv bře 10, 2005 17:30

07 je nejvypecenejsi ze vsech :cheers: Brutalni tah motoru Vas zatlaci do sedacek, kdykoliv jen zavadite o plynovy pedal. Diky skvelemu podvozku temer neregistrujete nerovnosti vozovky. Moderne vyresene zaveseni kol pak zajistuje vynikajici stabilitu a jistou pri projizdeni zatacek i ostrejsim tempem. Sportovne ladenemu podvozku pak sekunduji brzdy, nevadnouci ani po opakovanem brzdeni v dalnicim provozu. Vsichni majitele potvrdi, ze je to vynikajici a spolehlivy vuz s nizkou spotrebou. Vozy jiz od prvnich rocniku vyroby vynikaji skvelou ochranou proti korozi a tak i po 20 letech provozu vypadaji stale jako nove. Podle statistik TUV patri 2107 k nejmene poruchovym vozum ve sve kategorii. Jejich majitele tak ani neznaji slovo porucha. K prednostem klasickeho sedanu patri objemny a dobre pristupny zavazadlovy prostor s nizkou nakladaci hranou. Damy pak jiste pri parkovani oceni i pres absenci posilovace lehky chod volantu a male ovladaci sily pedalu. :toothy8:

Myslim ze trochu sebekritiky neuskodi .. :wav:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
VaSek
 
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod radek mb » sob bře 12, 2005 18:22

Ta recenze je z nějaký brožury nebo manuálu?Vzhledem k tomu,že mám 07 z roku 88´,tak je tam několik nepřesností :? .Ale je to doooost dobrá kára 8) a nedám na ni dopustit :evil: .Když mi někdo povídá o tom,že bych to měl vyměnit,např. za Š120,musim se ho zeptat,jestli mu na hlavu nespadla cihla nebo spíš panel. :shock: :shock: :shock: Jedna z mála věcí,která mě štve je absence 5qualtu. :cry:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Pája » úte bře 29, 2005 06:01

Ještě že tam to vaše vstřikování nemám. Kdybych si měl vybrat mezi dvěma dvojitejma horizontálníma Weberama a vstřikováním, tak je pro mě jasná volba karbec. Vždyť ta mechanika je tak krásná věc kluci...
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Blikaci kod

Příspěvekod Pato » úte bře 29, 2005 12:22

No neviem, neviem.
Mne to jedneho dna len tak rosvietilo kontrolku CHECK ENGINE :angry6: (trvale bez blikania) A uz som si myslel ze som v pííííííííííííííííííííííííí. Tak som v pohode dosiel domov a v noci pod lampou som robil experimenty. :sleepy2: NAstartujem - nic. Pridam plyn -rozsvieti sa a nezhasne. Vypnem motor, nastartujem - zase nic. Pridam plyn - zase svieti. Tak som si povedal ze rusky kabel od americkeho rozozna aj slepy. :glasses1: hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici... :thumbleft:
Na mojej 1,7i mam cca 120kkm, bracho mal na svojej cca 250kkm a motor ide ako hodinky bez najmensej poruchy (s pravidelnym servisom samozrejme) :wav:
Uživatelský avatar
Pato
 
Příspěvky: 88
Registrován: sob bře 19, 2005 22:46
Bydliště: Bratislava

Re: Blikaci kod

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 29, 2005 12:39

Pato píše: ...hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici... ......


To samý!!! Když jsem poprvní napínal řetěz a seřizoval ventily, tak jsem sundal filterbox a při zpětné montáži jsem na to čidlo zapomněl. A pokaždý, když jsem nastartoval, tak C-E zhasl a během 10 sec. se znova rozsvítil. Na závadu jsem přišel až po třech dnech, po nasazení konektoru už nezasvítil. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Blikaci kod

Příspěvekod Wolf » stř bře 30, 2005 09:07

Luděk Musil píše:To samý!!! Když jsem poprvní napínal řetěz a seřizoval ventily, tak jsem sundal filterbox a při zpětné montáži jsem na to čidlo zapomněl. A pokaždý, když jsem nastartoval, tak C-E zhasl a během 10 sec. se znova rozsvítil. Na závadu jsem přišel až po třech dnech, po nasazení konektoru už nezasvítil. L.

To se mi stalo kdysi taky, ujel jsem s tim asi 300m, pak mi doslo o co jde. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Programky strikacku

Příspěvekod Pat » ned dub 03, 2005 15:46

Nazdarek panove zdravim vsechny.
pokud mate nekdo prenosny PC a ten "standartni kabel tak ja bych mohl dodat diagnosticky software na nase EFI jednotky.Je to sice jen nejaky orezany reklamni,ale myslim,ze by to mohlo byt zajimave.Pak mam originalni GM,ale jeste pro MS-DOS.
Zdar vsem Pat
Pat
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon čer 07, 2004 09:12
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků