2107

Moderátor: Moderátoři

2107

Příspěvekod Patrac » úte bře 08, 2005 09:42

Tak to tu rozjedeme. Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Re: 2107

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 08, 2005 11:08

Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D


A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: 2107

Příspěvekod Patrac » úte bře 08, 2005 11:27

Luděk Musil píše:
Pátrač píše:Oblíbená řada 2107 poslední typ s karburátorem a poslední na kterým se dá něco solidního opravit udělat a předělat. Je li tak??? :D


A zároveň i první, na které už se nedá něco udělat - pokrok nezastavíš.
Konkrétně zavedení vstřikování a řídící jednotka pro exportní modely, které se v provedení karburátor nevejdou do normy emisí pro vývoz. L.


No jo ty aby jsi nebyl v opozici. :butthead: Ale furt je to lepší než nic. mmj. je výhoda si na autě něco udělat a nebo ne. Servis je dnes drahý. ale kolikrát jede člověk první tři roky do servisu??? a pak se vyplatí auto prodat. Jsem zvědavej jak by na tom byly takový SuperB po najetí 180 000 a třeba po 15 letech provozu :wink:
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Wolf » úte bře 08, 2005 12:41

Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Myso » úte bře 08, 2005 13:20

Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.

napriklad vymenit blatniky, ze?
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Luděk Musil » úte bře 08, 2005 13:24

Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.


Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Pšenda » úte bře 08, 2005 13:41

Luděk Musil píše:
Wolf píše:Ale na modelech se vstrikovanim se preci toho da take udelat mnoho svepomocne :wink: . W.


Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.

A když už půjde hodně do tuhého, tak tam prostě flákneš karbec a rozdělovač a jezdíš taky. :axe:
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pšenda
 
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » úte bře 08, 2005 13:44

Luděk Musil píše:Ano, to je pravda, ale já měl na mysli právě ty 2 konkrétní věci, které si už doma udělat nemůžeš a to je vstřikování a zapalování. A při jejich (jakkoli banální) závadě musíš, bohužel, do servisu.
Jinak všechny ostatní běžné věci si pořešíš doma. L.

Ja nemusim, ja uz ho vidim (vlastne to je reklama, tak jinak), ja uz do leccehos vidim. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod expa » úte bře 08, 2005 21:02

Ludek .. dovolim si nesuhlasit, multimetrom skontrolujes cele icko ked mas o nom informacie, co o ladackom v 07 nie je az taky problem bo vsak je to Opel system. :oops:
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
expa
 
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Wolf » stř bře 09, 2005 07:24

S tim bych si taky dovolil nesouhlasit, vzdyt je to GM, ale i tak je Lada jako vzdy unikatni. Kdysi se diskutovalo o tom, ze pouzita ridici jednotka vlastne ani tak moc "chytra" neni, ja dnes mohu zodpovedne rici, ze je to velice inteligentni soucastka. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 09, 2005 07:40

expa píše: ...............ked mas o nom informacie...........


V tom je asi ten zakopanej pes - informace o el. soustavě "íček" nejsou zcela běžně k dispozici. Nevím jak ostatní majitelé, ale já el. schéma své 21073i nemám. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod expa » stř bře 09, 2005 07:50

Ludek ... el. schema az tak nepotrebujes .. beztak vsechno smeruje na IN/OUT casti RJ .. hlavne su len odporove hodnoty snimacov, pripadne ich vzdialenosti od sminanych veci.
P.S.> Ak sa mi priebezne pripomenies .. zozeniem hodnoty snimacov a pokusim sa aj kompletnu schemu icka.
Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis :twisted:
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
expa
 
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 09, 2005 07:58

Jen tak pro zajímavost: Ty máš datakabel a program s diagnostikou pro Ladu? L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Wolf » stř bře 09, 2005 08:03

expa píše:Wolf-e ... net charaso .. icka su dost tupa vec .. cim su novsie tym lahsie zistis zavadu, bo si RJ mozes nahodit kablom na notebook a ficis :twisted:

Kabel a zasuvku to ma standartni normovanou, ale pokud mas SW, tak to mne taky zajima. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod expa » stř bře 09, 2005 08:07

Pro Ladu nee e .. iba pre BMW a VW ... skusim napisat znamemu do RU ... nase servisy maju datove kable na lady? Ak jo je to pravdepodobne oplacky kabel ... toto treba zistit .. skusim ja todo druhyho co mi povie, ale s data kablom pri takychto jednoduchych RJ SPi je to viac menej zbytocne .. tam ti akurat tak podla mojich skusenosti povie, ze ci je samotna RJ ok, alebo vstrekovac ... pochybujem, ze ma pamat aj na zvysne cidla a ci vie rozoznat proste ze ano ... tak ten snimac mi nejde a som v nudzovom .. ak ano ... klobuk dole, o konkretne sa hadat nebudem .. ponevac mi bol ladacky motor 1700i vyfuknuty a nikomu som to tu este nediagnostikoval.
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit ;)
Uživatelský avatar
expa
 
Příspěvky: 130
Registrován: čtv pro 09, 2004 15:54
Bydliště: Bratislava

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků