Otázka na příznivce hranatců

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Marcel
Příspěvky: 1122
Registrován: ned led 15, 2006 19:58
Bydliště: Hajnice u trutnova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel »

Já jednou viděl 04 s maskou 07 v Jaroměři, jinak taky jen ty dvě jmenované
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS :)
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

tady to je z Kyjeva.V předu 2107,klasika,vzadu dvě 2104 1700i,masky,jak dobře vidno 05.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nulašestka píše:
Koko Loko píše:Jinak kdyby jsi toužil po konverzi do strohého spartánského provedení, tak ten tachometr na 160 mám navíc

Děkuji, ale ee. Už takhle je ten přestup z luxusní jachty 1600 jako pecka do palice. Ty opěrky jsou ten širší typ, co jdou hodně vysunout a dají se i naklápět dopředu/dozadu.


mozna sem debil, ale rekl bych, ze jak Wergl I, tak Wergl II meli operky hlavy, ktere se naklapely dopredu a dozadu. ale mozna to zase jen potvrzuje to, ze do 04 se standardne daval "luxusnejsi" interier nez do 05 (vyssi koberec, konzkovy kryt saltr paky, prave zpetne zrcatko, sterace svetel ...). Ovsem tato logika je mi take tak trochu zahadou, protoze 04 ma byt na praci a 05 na cestovani :-). Ale asi to bylo v zajmu podpory delnicke tridy ;-)

btw nejake jine nez ploche kryty budiku sem v 05/04 nikdy nevidel.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
lionol
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od lionol »

Ne, bylo to v souladu s kategorizací aut na západě ... kombi verze se tam vždy považovaly za tzv. rodinný vůz, nikoliv pracovní ... a z toho to už samo vyplývá. Rodinný vůz, tedy pro tzv. aktivní využití času, cesta s dětmi (prostor se nevyužívá na cement, fuj, to se děje jenom v socialismu, ale na kočárek, na jídlo), ke potřeba více komfortu i více bezpečnosti. Sedan je na poskakování po městě. Navíc tyto vozy vždy bývaly dražší, tak na nich musí být víc výbavy.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Veverka

Příspěvek od Veverka »

04 má pohyblivé opěrky hlavy.
Napadlo vás 05 je z 1979,07 z 1982 a kombi se dělalo až od 1984!Tudíž je nejnovější,kromě nádrže vlevo má prostě i jiné odlišnosti,tot vše.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Já mám na takové blbiny špatnou paměť, ale z "luxusní" 2104 z 1988 jsem vyhazoval úplně stejné přední sedačky jako jsem měl v 2105 z 1983. Jako nějak s nimi kroutit šlo, ale že by to na mne působilo tuzexově se říci nedá :mrgreen: . A ta ohavnost na šaltrpáce v nulačtverkách ... mno fuj :puke: , vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s rudými "semišovými" tapecy a rudým koberce.

Veverka, rok uvedení 2105 je pro mne opředen záhadami, zachytil jsem 1982 a 1980, 1979 tedy ještě ne, co je tvým zdrojem?

Umístění nádrže v levo u kombajnů není odlišnost estetická, ale technická, ten výfuk by tam opravdu vadil.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Koko Loko píše:vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s rudými "semišovými" tapecy a rudým koberce.

s tím souhlasím, avšak pokud jde o interier v 2106. Ty 07 sedáky na mě esteticky působí poněkud divně. Je teda fakt, že v 07 jsou dobré, dokonce se mi tam i líbí a nikdy bych tam nedal sedadla z kulaťáka. Ale zas se naprosto nehodí do kulaťáků, těm nejvíc sluší originály.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Koko Loko píše:vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s rudými "semišovými" tapecy a rudým koberce.

Dovolil bych si tě poopravit - vrcholem estetičnosti jsou rudé sedmičkové sedáky v kombinaci s černým interiérem 2103 :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Veverka

Příspěvek od Veverka »

05 je sestrojena 79,uvedení do prodeje v CCCP je asi 1980.
K-L:mohl bys ukázat to rudé provedení interiéru?Mimochodem kde je nějaké foto tvého kokostroje té ředitelské 07? :D Pořád tvrdíš že 07 je vrchol automobilové produkce :) .
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Oficialne to bolo v roku 1980, ale par kusov bolo vyrobenych este v roku 1979, asi skusobne verzie alebo co...A 2107 bola tusim v 1982?. A kombik 1984 pokial viem.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jasně, je třeba rozlišovat mezi dobou kdy byla pětka na prknech vývojářů a dobou kdy se dostala na trh.

Interiér ti tu dám, sice je to topic o plastových krytkách budíků, ale jistě se i na jejich fotku dostane :lol: . Fotka to je z dubna 2006, pár dnů po koupi. Dalších fotek kokostroje se asi nedočkáš, neb se mi nechce zakládat topic podobný Rozmaru, když je to již tak dávno co sedmu mám. Můžeš tady mrknout do galerie, tam jedna fotka tuším je.
Přílohy
Dscn9356.JPG
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

LUXUS! Este keby boli nejake cervene prvky na palubovke. A co ten zámok na odkladacej schránke? To som videl na jednej sedme na UA.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ten zámek je jakýsi bastl i když píšeš, že jsi jej viděl i jinde :shock: , již mám ulovené dva origo náhradní, ale nejsou lidi co by to přemontovali :roll: .

Veverka, tutaj kokostroje http://forum.ladaklub.com/album_personal.php?user_id=95 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Cory píše:Oficialne to bolo v roku 1980, ale par kusov bolo vyrobenych este v roku 1979, asi skusobne verzie alebo co...A 2107 bola tusim v 1982?. A kombik 1984 pokial viem.

Ano,podle mě to tak přesně bylo!Ještě uvedu dovoz do ČSSR-05 asi 82-83,07 myslím 1985+-rok a 04 1986-možná i 1987.
edit:ta 07 vypadá až reprezentativně,ale ten červený interiér vypadá spíše jako pěst na oko,hodí se do 01,03,06 ale tady mám radši ten "dřevěný".
Edit2:ta řadící páka je z tanku nebo kosmické lodi Sajuz?
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11031
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ta šaltrpáka je originální příslušenství, samozřejmě, že v Togliatti těžili z poznatků sovětské vědy a není vyloučeno, že původ může být v kosmických technologiích :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“