Hranatá veteránská popelnice

Moderátor: Moderátoři

Hranatá veteránská popelnice

Příspěvekod Nulašestka » pát kvě 01, 2009 20:34

A je to tady.
Trochu představím tu svou novou pixlu. :) Řekl jsem si, že počkám, až to bude mít testaci. No, zatím je to tak 50/50. S autem nebyl při testaci sebemenší problém, no bodejť by jo, když je to všechno v podstatě v původním stavu a věk to splňuje. Ale při vyřčení částky, kterou jsem měl zaplatit za testaci (první) + členství v klubu, jsem se, mírně řečeno, podivil. Vzhledem k tomu, že jsem (podle mě dostupných a asi již neaktuálních informací) předpokládal, že to bude za míň jak polovinu toho, co jsem měl s sebou, nechal jsem tam papíry a štemply se budou řešit až po zaplacení příští týden, ale musím si to napřed rozmyslet, jestli se mi to za těchto podmínek vůbec vyplatí. :?
No a teď něco málo k autu. :D
Už jsem na tom udělal dost věcí jak provozního, tak vzhledového charakteru. Auto bylo hodně špinavý, takže jen očista zabrala asi dva a půl dne. Pomalu se s tím učím jezdit a přicházet tomu na chuť. :D Zatím mám dojem, že pětka si vyloženě libuje ve svižnějším tempu - o točení a podřazování jako by si přímo říkala - no je to nezvyk z 06, ale zvykám si rychle. :) Motor jde na ty kilometry velmi pěkně, čemuž teda taky dopomohly nový svíčky, očista kontaktů přerušovače, seřízení ventilů a předstihu. Ale bude to chtít novej olej, ačkoli ten co tam je, byl údajně nedávno měněnej, nelíbí se mi to. Chci tam dát ten Shelláckej 15W-40 API SF, ale je v tom motoru poněkud bordel, takže by to chtělo nejdřív něco na výplach, kdyžtak poraďtě, to víte, nechci motoru přivodit infarkt cuckem utrženýho svinstva, co ucpe mazací kanál.
Samozřejmě na tom bude spousta práce, jako na každý starý konzervě - vejfuk je kompletně K.O. (nebyl čas ani díly - to, co mi předvedli jako zadní díl, jsem odmítl koupit :vom: a originál zadní díl prej stojí 2000 Kč :shock: :shock: :shock: , takže to vidím na Bosal) , pomocnej čep řízení má vůli (silonový "klobouky" v háji), čepy nic moc, ale ještě je zkusím promazat, bude třeba přesadit volant - je nakřivo, přední světla jsou špinavý, atd., takže spíš píčoviny, abych tak řekl. Hlavně že kastle je, alespoň pro mě, v relativně uspokojivém stavu. Bohužel jsou na tom zatím zimáky 165/80 "13". :roll: Je mi líto na nich jezdit, jsou prakticky nový. Nejradši bych to vyměnil za jetý letní 175/70 "13", kdyby se někomu chtělo...
Mimochodem mě překvapilo, co lidí si toho kontejneru dneska všímalo (a to ještě není naleštěnej). Jsem si myslel, že mě spíš vypískají, že mezi těmi ostatními auty nemám co dělat. Ale to bude tím, že většina z nich vůbec neví, co je to za auto. :shock: :roll: :mrgreen: Lady už u nás nejsou k vidění několik let (bez ohledu na typ).
Edit: Speciálně pro pípáka - ventilky už jsou černý, ke krytkám jsem se zatím nedostal. :twisted:
Přílohy
1.JPG
2.jpg
3.JPG
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Kewint » pát kvě 01, 2009 20:40

vypadá krásně nechť slouží k tvému požitku :cheers: :thumbleft: :thumbleft:
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 01, 2009 21:34

Nulašestka, gratuluji.Chtěl bych te zeptat jaky je o rok výroby ta moje je rok 1982 tak by me zajimalo jestli u te moji pak bude taky sance atestace :?
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Nulašestka » pát kvě 01, 2009 21:43

Jakub Metelka píše:ta moje je rok 1982

Hranáč? :shock: Limit na veterána je 25 let, což těsně splňuji, ale od příštího roku by to mohlo bejt 30 let. :? Osobně mi to přijde jako blbost, už jen vzhledem k tomu, jak rychle se dneska vozovej park obměňuje. Když dají 30 let, tak kvůli pár tisícům šrotovnýho skončí na šroťáku kdejakej pěknej favorit a podobně a pak už ty auta vůbec nebudou. Takhle se těch zachovalých, byť "jen" čtvrt století starých aut alespoň někdo ujme a mají šanci na přežití. Už se těším, jak budu po roce 2032 jezdit na podobné akce Focusem. :mrgreen:
Naposledy upravil Nulašestka dne pát kvě 01, 2009 21:50, celkově upraveno 1
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 01, 2009 21:48

Nulašestka, jj hranáč :) jakmile necham vytahnout to LPG du na atestaci :mrgreen:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Nulašestka » pát kvě 01, 2009 21:55

Jakub Metelka píše:jj hranáč

Zajímavé, tím spíš, že , cituji: "technická způsobilost byla schválena ministerstvem vnitra ČSR - správou pro dopravu dne 27.12.1983. V roce 1982 se to ani ještě nedováželo.
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 01, 2009 22:00

Oprava tedka jsem se dival do technicaku a rok je to 1989 to jsem si zase spletl s jinym autem :lol:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Kewint » pát kvě 01, 2009 22:01

Nulašestka, hm hm..tak to koukam ze mam jednu z prvních 05tek :roll:
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
 
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 01, 2009 22:11

Kewint, se mas ja si jeste budu muset pockat :|
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod MartasBrno » pát kvě 01, 2009 22:13

Ahoj,
krabice jakoby sjela z linky včera. Moje kulatá nádhera má na první pohled o šrám a pár roků víc. No a ten lesk, to je radost. Za tu prvotní investici do testace to stojí, když to člověk udrží tak má finančně aspoň trochu vypomoženo. Tak hodně radosti a zadostiučinění při ročních přetestacích.

Nulašestka napsal:
Zajímavé, tím spíš, že , cituji: "technická způsobilost byla schválena ministerstvem vnitra ČSR - správou pro dopravu dne 27.12.1983. V roce 1982 se to ani ještě nedováželo.

Tak to čučím, docela pěkný datum :-D
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jakub Metelka » pát kvě 01, 2009 22:22

Musím se přiznat ze pro 2105 mam velkou slabost :oops:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Laďuša » pát kvě 01, 2009 22:25

Za prvé přijmi moje uznání pro hranatce, ač pouhopouhá 05, tak vypadá velice schopně, bohužel s tvojema veteránskýma ambicema už to asi lepší nebude :lol:

Za druhé
Nulašestka píše:Zajímavé, tím spíš, že , cituji: "technická způsobilost byla schválena ministerstvem vnitra ČSR - správou pro dopravu dne 27.12.1983. V roce 1982 se to ani ještě nedováželo.

A neni třeba teoreticky možný, že to mohlo projít ňákou změnou a schvalovalo se to znovu? Nemyslim konkrétně, ale obecně, tak mě to teď napadlo... U nulatrojky mam červenec 1973, což teda taky asi odpovídá počátku dovážení...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Nulašestka » sob kvě 02, 2009 09:08

Laďuša píše: bohužel s tvojema veteránskýma ambicema už to asi lepší nebude

Nemysli si, že to budu snižovat jen proto, abych ti udělal radost. :weedman:
Nulašestka
 
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvekod Jakub Metelka » sob kvě 02, 2009 09:16

Laďuša, není v tom trocha závisti :mrgreen:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
 
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov

Příspěvekod Laďuša » sob kvě 02, 2009 09:21

Nulašestka píše:Nemysli si, že to budu snižovat jen proto, abych ti udělal radost.

:twisted: :lol:

Jakub Metelka píše:Laďuša, není v tom trocha závisti

Závist? No, jak se to veme..... Dizajnově ani náhodou, stavově jo :) Ale prostě mě se dostat taková pětka do rukou, tak žádná testace, ale hned druhej den by tam byly sedadla z 2107 a další už bych sháněl budíky z 07 (ty, co nejsou v 03).... :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků