Stránka 1 z 38

2101

PříspěvekNapsal: úte bře 15, 2005 11:14
od dmatej
2102, 2103, ale nejčetnější a nejlegendárnější Lada tu není. Budiž toto téma založeno. :finga: :fart: :blob:

PříspěvekNapsal: úte bře 15, 2005 11:16
od Myso
a co takto namiesto picungu "to je sprosty" zalozit tema "2101" ???

PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2005 19:04
od Tomáš
No to je pravda že o I. nejslavnějším žigulíčkovi 2101 tady nepadla ani řeč...
A přitom jakej to je krasavec,a jak je pěkně vybavenej (podotýkám že I. auto vyjelo v roce 1970),na tu dobu velmi moderní,tak já např.můžu porovnávat se 125p/1300. tu jsem měl byl to rok 71.
I.Laduška má motor OHC to je na dobu 70.let nevýdaná moderna.Fiat 125P i když vychází z novějšího modelu OHV.No a původní 124 jme my z Brna viděli :lol:
II.přístrojovka je klasického typu na tu dobu opět moderní....125p má teploměr
III. dílenské spracování a robusnost je velmi neporovnávatelná např s vozi škoda 1000/100 (při zavírání dveří u zmíněných vozů mám pocit,že zavírám víko od popelnice)

Já mám 1500ccm ,ale měl jsem možnost se projed z 2101 a byl jsem velmi překvapen jak motor o objemu 1200ccm dokáže být pružný

PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2005 19:34
od Radek
Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa... :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2005 19:41
od Tomáš
Radek píše:Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa... :lol: :lol:


no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102

PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2005 20:11
od Radek
Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.

PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2005 20:44
od Pool
Radek píše:
Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.

Tak hošani.. Výroba 2102 byla oficiálně přerušena až v roce 1986. 2101 se vyráběly do roku 1984. V roce 2000 byl automobil 2101 vyhlášen ruským časopisem "za volantem" jako nejlepší automobil století. Můj otec tvrdí, že v některých postsovětských zemích se 2101 malosériově vyrábějí dodnes..

PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2005 20:45
od Tomáš
tak to je nářez :lol: nová 2101 jako veterán dost dobrý

PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 18:41
od Tomáš
takže teď jezdím i s 2101,kamoš ju koupil a dáváme ju do gala...a musím vám říct,že su krutě překvapenej...šlape jak hodinky a to je teda co říct i s motorem 1200ccm ve čtyřech jsme hravě udělali 140km/h :lol:

PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 18:56
od Ondrej
Tak už jste si to taky zkusili :?: :!: :lol:
Že jsem nekecal? :shock: :wink:

PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 18:58
od Tomáš
Ondrej píše:Tak už jste si to taky zkusili :?: :!: :lol:
Že jsem nekecal? :shock: :wink:


jo jo ale jen na pokus jinak je to blbost ho takhle trápit....došly ti fotky??

PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 19:03
od dmatej
Smutná zpráva...

Jelikož jsem za poslední měsíc už potřetí píchnul, chtěl jsem si půjčit další kolo ze staré 2101, co stojí na dvoře a dodnes čekala, až našetříme na repasi motoru. Sundal jsem kolo, kotouč pod ním byl mírně orezlý, ale to mě nezarazilo. Zarazila mě prasklina na tom oblouku co spojuje podlahu s čumákem - a několik dalších. Věděl jsem, že je kastle ve špatným stavu, ale s tímhle jsem nepočítal....tak padlo poslední rozhodnutí, starej Žigul půjde do šrotu :sad11: :sad6: :lovestory:

A já se tak těšil, až zas budu ujíždět favoritům.... nojo, všichni tam jednou musíme :?

Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!

Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?

Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?

PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 19:12
od Ondrej
Jo, už jsem je zkoukl :D Docela se činíte :D
Jen co se vám nelíbilo na originálním odklápěcím mechanismu přední SPZ :?: Ten mi přišel vychytaný :toothy7:

Jinak docela pech, beztak jediný plastový kus v celém mechanizmu zámku :angry7:
Dílů mám ve sklepě jak nasraných, ale tuhle blbost zrovna ne... klasika :roll:

PříspěvekNapsal: pon bře 21, 2005 07:14
od Luděk Musil
To Dmatej: Pokud seženeš dobrou (ale dobrou) kastli, tak je škoda vyhazovat dobrý vůz. L.

PříspěvekNapsal: pon bře 21, 2005 23:26
od Ziko
dmatej píše:Smutná zpráva...

Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!

Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?

Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?

Pořid novou kastli,a "jediný" co uděláš je, že tam vše narveš, ahlavnmě předěláš štítky, a na magistrátu si za 10kc koupíš kolek na změnu barvy (podle toho do jaké kastle to narveš :) )
A kdyby se ti to nechtělo, tak to pro¨dej na díli, za něco větší cenu, než by ti dalo vrakoviště:)