2101

Moderátor: Moderátoři

2101

Příspěvekod dmatej » úte bře 15, 2005 11:14

2102, 2103, ale nejčetnější a nejlegendárnější Lada tu není. Budiž toto téma založeno. :finga: :fart: :blob:
Naposledy upravil dmatej dne stř kvě 24, 2006 17:28, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Myso » úte bře 15, 2005 11:16

a co takto namiesto picungu "to je sprosty" zalozit tema "2101" ???
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Myso
 
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha

Příspěvekod Tomáš » stř bře 16, 2005 19:04

No to je pravda že o I. nejslavnějším žigulíčkovi 2101 tady nepadla ani řeč...
A přitom jakej to je krasavec,a jak je pěkně vybavenej (podotýkám že I. auto vyjelo v roce 1970),na tu dobu velmi moderní,tak já např.můžu porovnávat se 125p/1300. tu jsem měl byl to rok 71.
I.Laduška má motor OHC to je na dobu 70.let nevýdaná moderna.Fiat 125P i když vychází z novějšího modelu OHV.No a původní 124 jme my z Brna viděli :lol:
II.přístrojovka je klasického typu na tu dobu opět moderní....125p má teploměr
III. dílenské spracování a robusnost je velmi neporovnávatelná např s vozi škoda 1000/100 (při zavírání dveří u zmíněných vozů mám pocit,že zavírám víko od popelnice)

Já mám 1500ccm ,ale měl jsem možnost se projed z 2101 a byl jsem velmi překvapen jak motor o objemu 1200ccm dokáže být pružný
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Radek » stř bře 16, 2005 19:34

Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa... :lol: :lol:
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod Tomáš » stř bře 16, 2005 19:41

Radek píše:Jediná podstatná slabina těchto vozů je jejich stáří, i když na druhé straně to dokazuje, jaký jsou Lady držáky... a co se týče vzhledu, je to samozřejmě klasika. Nevyměnil bych svojí 05 za nic, ale 01 je dost dost dobře vypadající... Ještě tak do ní hodit patnáctku s pětiqaltem a byla by to silniční raketa... :lol: :lol:


no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Radek » stř bře 16, 2005 20:11

Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
Uživatelský avatar
Radek
 
Příspěvky: 310
Registrován: čtv čer 03, 2004 13:10
Bydliště: Praha

Příspěvekod Pool » stř bře 16, 2005 20:44

Radek píše:
Tomáš píše:no někdo mě tvrdil že se vyrábělÿ až do 82roku společně s 2102
jo, to je myslím pravda, ale bráno pocitově to je starší kára než třeba 03, i když technicky v nich takovej rozdíl zas taky není.

Tak hošani.. Výroba 2102 byla oficiálně přerušena až v roce 1986. 2101 se vyráběly do roku 1984. V roce 2000 byl automobil 2101 vyhlášen ruským časopisem "za volantem" jako nejlepší automobil století. Můj otec tvrdí, že v některých postsovětských zemích se 2101 malosériově vyrábějí dodnes..
Pool
 

Příspěvekod Tomáš » stř bře 16, 2005 20:45

tak to je nářez :lol: nová 2101 jako veterán dost dobrý
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Tomáš » ned bře 20, 2005 18:41

takže teď jezdím i s 2101,kamoš ju koupil a dáváme ju do gala...a musím vám říct,že su krutě překvapenej...šlape jak hodinky a to je teda co říct i s motorem 1200ccm ve čtyřech jsme hravě udělali 140km/h :lol:
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod Ondrej » ned bře 20, 2005 18:56

Tak už jste si to taky zkusili :?: :!: :lol:
Že jsem nekecal? :shock: :wink:
1973 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín
1969 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 FIAT 850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 FIAT 850 Special ... ex Vzpurník

Svatý Kryštofe, koroduj za nás...
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 01, 2004 22:20
Bydliště: Zb.

Příspěvekod Tomáš » ned bře 20, 2005 18:58

Ondrej píše:Tak už jste si to taky zkusili :?: :!: :lol:
Že jsem nekecal? :shock: :wink:


jo jo ale jen na pokus jinak je to blbost ho takhle trápit....došly ti fotky??
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx

Příspěvekod dmatej » ned bře 20, 2005 19:03

Smutná zpráva...

Jelikož jsem za poslední měsíc už potřetí píchnul, chtěl jsem si půjčit další kolo ze staré 2101, co stojí na dvoře a dodnes čekala, až našetříme na repasi motoru. Sundal jsem kolo, kotouč pod ním byl mírně orezlý, ale to mě nezarazilo. Zarazila mě prasklina na tom oblouku co spojuje podlahu s čumákem - a několik dalších. Věděl jsem, že je kastle ve špatným stavu, ale s tímhle jsem nepočítal....tak padlo poslední rozhodnutí, starej Žigul půjde do šrotu :sad11: :sad6: :lovestory:

A já se tak těšil, až zas budu ujíždět favoritům.... nojo, všichni tam jednou musíme :?

Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!

Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?

Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2844
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Příspěvekod Ondrej » ned bře 20, 2005 19:12

Jo, už jsem je zkoukl :D Docela se činíte :D
Jen co se vám nelíbilo na originálním odklápěcím mechanismu přední SPZ :?: Ten mi přišel vychytaný :toothy7:

Jinak docela pech, beztak jediný plastový kus v celém mechanizmu zámku :angry7:
Dílů mám ve sklepě jak nasraných, ale tuhle blbost zrovna ne... klasika :roll:
1973 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín
1969 FIAT 125p 1300 ... bílý limuzín No.2
1969 FIAT 850 Sport Coupe ... Červený Drak
1969 FIAT 850 Special ... ex Vzpurník

Svatý Kryštofe, koroduj za nás...
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 01, 2004 22:20
Bydliště: Zb.

Příspěvekod Luděk Musil » pon bře 21, 2005 07:14

To Dmatej: Pokud seženeš dobrou (ale dobrou) kastli, tak je škoda vyhazovat dobrý vůz. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Ziko » pon bře 21, 2005 23:26

dmatej píše:Smutná zpráva...

Ačkoliv. Napadá mě ještě jedna kulišárna - přece je škoda dokladů, že? Nedala by se vzít nějaká kastle z vrakoviště? Tady v Plzni u Waltra jich měli několik v docela slušným stavu....prosím, poraďte!

Žigul má totiž v sobě celou řadu nových dílů - čepy, obložení spojky, zadní ložiska, přední brzdový válečky, hl.brzdový válec, spodní válec spojky, přední světla, .... to je přece škoda, ne?

Tak mi prosím vás poraďte - rozebrat a sešrotovat nebo sehnat kastli a přehodit, co se dá?

Pořid novou kastli,a "jediný" co uděláš je, že tam vše narveš, ahlavnmě předěláš štítky, a na magistrátu si za 10kc koupíš kolek na změnu barvy (podle toho do jaké kastle to narveš :) )
A kdyby se ti to nechtělo, tak to pro¨dej na díli, za něco větší cenu, než by ti dalo vrakoviště:)
Sch 130(6/04 - 1/06) -- Sch 105 (10/04 - 3/05) -- VAZ 2101(3/05 - 2/06) -- Lada 2107 (2/06 - ) -- Opel Astra F (11/09 - )
East Runner Brigade
<STODOLNÍ II> <III>
Ziko
 
Příspěvky: 162
Registrován: stř bře 16, 2005 22:14
Bydliště: Brno - Oltec

Další

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Cory a 0 návštevníků