Konec žigulíků v Čechách, na Moravě a ve Slezsku

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Puhi » pon úno 09, 2009 11:24

prd, si mimo :wink: :lol:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod lionol » pon úno 09, 2009 16:49

Hurikán píše:
lionol píše:Elektrická sahara přišla až r. 1976.

Tak to zcela určitě ne. Důkazem je moje Jahoda rv 1975. Je z poslední série, která byla označená ještě jako Žiguli a současně v této sérii byla již zavedena sériová montáž el. sahary. :wink:


Je to docela dobře možné, předpokládám ale, že tvoje auto je modelový ročník 1976 ... v TP určitě máš uvedeno datum vstupu na území ČSSR. Předpokládám poslední kvartál 1975. Samozřejmě to znamená, že r. 1975 již přinesl změnu mechanické sahary na elektrickou. Takže závěr bychom mohli udělat: v průběhu r. 1975 se přešlo na elektrickou saharu,z hruba od výr. č. XXXXXX. Dáme je dohromady a uvidíme rozestup. Moje 288 936
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod lionol » úte úno 10, 2009 00:24

Přidal jsem pár fotek, abyste viděli, že žádné auto není dokonalé, a bez metrového odstupu mají své mouchy

www.lionol.rajce.net
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Sid » úte úno 10, 2009 08:33

Mať tak ja podobné starosti. :D
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Majo2103 » úte úno 10, 2009 09:05

To je škandál :mrgreen:
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...

Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..

Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Uživatelský avatar
Majo2103
 
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79

Příspěvekod lionol » úte úno 10, 2009 11:02

Co je skandál? :lol: Náhodou to jsou docela protivné závady, protože takové věci jako oprava zadního plata, scelení stropovice, scelení koženky na palubní desce, to dnes nechce nikdo udělat, a pokud, tak cena opravy převýší původní cenu auta. Sehnal jsem jednoho čalouníka (100 km od Olomouce) - a to ještě můžu být rád, že vůbec - který by to udělal ... no, řekl si o 19 tkč, auto stálo 15 tkč, tak jsem mu hezky poděkoval s tím, že si raději koupím nějakou zničenou Ladu za pětku a vezmu si to z ní ... opravu blatníku taky stále odkládám, neboť chci zachovat v maximální možné míře původní lak, a všichni opravátoři by nejraději pověsili nové dveře ... a já chci - ó hrůzo - ty původní vyklepat a přeleštit. Kdekoliv vznesu tenhle požadavek, koukají na mě jako na cvoka ... "pane, to se nedělá ani u novejch aut, a vy to chcete na takové popelnici? Víte, co by to stálo? A kdo by se s tím dělal? ... no, a tak už více než rok hledám blázna, který by byl ochoten to vyklepat. Jednoho jsem našel v Přerově, ale zatím ještě neměl čas, takže dveře mají stále patinu :lol:
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod lionol » stř úno 11, 2009 16:07

Stran té sahary: moje auto je procleno 4.1.1975, tzn., že muselo být vyrobeno nejspíš v prosinci 1974 s datem výroby (god vypuska) 1975. Nejspíš v tomto roce (1975) se tedy pak přišlo na elektrické sahary a ročník 1975 už je tedy měl.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Marek Doležal » stř úno 11, 2009 22:34

Ty dolíčky na blatníku by neměli být problém, typuju tak dvacet minut i s přeleštěním. Bohužel dveře na fotce nejsou moc vidět. :)
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Marek Doležal
 
Příspěvky: 146
Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod lionol » čtv úno 12, 2009 15:31

Podívej se do galerie s autem, do té hlavní, tam je na ty dveře vidět docela dobře. Jsou to pravé dveře a PP blatník, mírně zraněný je i LP blatník.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Marek Doležal » čtv úno 12, 2009 21:24

Nojó už to vidím! :shock: Tak to už bude horší. U blatníku bude asi potřeba si udělat dirku v podběhu, aby ses dostal zevnitř. Co se týče dveří, tam to bude chtět dost opatrnosti, a záleží na tom, jak hodně je nataženej plech... :?
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Marek Doležal
 
Příspěvky: 146
Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod stezii » pon úno 16, 2009 16:40

kam zajit na EMISE?|

Uz mi prvni STK rekla ze na ty stary auta uz to nedelaji Vite o necem kolem Brna prosim ? Jde mi o emise, ne o TP.
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05
Uživatelský avatar
stezii
 
Příspěvky: 31
Registrován: pon srp 25, 2008 09:47
Bydliště: Brno

Příspěvekod lionol » pon úno 16, 2009 22:36

Okolo Brna neznám nic, ale vím, kde to udělají v Olomouci bez potíží
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Křečík Barbuška » úte úno 17, 2009 07:57

stezii píše: kam zajit na EMISE?|
Třeba v Brně na Sladkovského.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Teepee » úte úno 17, 2009 08:53

Lionole, tohle mne kdysi zaujalo: http://www.scspraha.cz/
Bohužel nevím víc, než si tam můžeme přečíst.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod lionol » úte úno 17, 2009 13:42

Ahoj Teepee, s těma jsem mluvil jako s prvníma, podmínkou je, že nesmí jít o starý lak. Když jsem řekl ruská syntetika z r. 1974, ten dobrák se mi vysmál se slovy, že to neudělá nikdo na světě, protože lak popraská. A doporučil mi koupit si nové auto. Nemělo smysl mu nic dál vykládat.
Tom

VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol
 
Příspěvky: 525
Registrován: úte lis 20, 2007 15:50
Bydliště: Olomouc

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků