2106 v skode Rapid

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Puhi » ned led 04, 2009 16:49

Jee, tak tu si, Cory mi ta spomínal :) Počuj, vieš o tom niečo? prevodovka tam je štandardna? poloosi držia? Kamošovi som totiž navrhoval tiež do schade dať lada motor a on si to nevedel predstaviť :lol: A aha ho, ono to tam vlezie :P :mrgreen:
Uživatelský avatar
Puhi
 
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvekod Maysner » ned led 04, 2009 21:25

filtrbox je uplne jedno. bohatost se musi seridit na karbecu. s orezanym filtrem tam jde taky vzduchu o mnoho vic jak klasika a jde to nastavit :!:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Netopýr » pon led 05, 2009 12:17

Puhi píše: Jee, tak tu si, Cory mi ta spomínal :) Počuj, vieš o tom niečo? prevodovka tam je štandardna? poloosi držia? Kamošovi som totiž navrhoval tiež do schade dať lada motor a on si to nevedel predstaviť :lol: A aha ho, ono to tam vlezie :P :mrgreen:


ano, vleze :c)

http://garde.plivnik.cz - je tam v prototypech povídání o Škoda GARDE 160 RS MTX :c) dávalo se to i na st. gardováckou převodovku a poloosy... a tam to bylo o jiných výkonech, než série, ale taky bych se bál o diferák :c) a poloosy bych raděj použil Löbra než tripody :c)

Net.
Naposledy upravil Netopýr dne pon led 05, 2009 22:42, celkově upraveno 1
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Netopýr » pon led 05, 2009 12:26

Maysner píše:filtrbox je uplne jedno. bohatost se musi seridit na karbecu. s orezanym filtrem tam jde taky vzduchu o mnoho vic jak klasika a jde to nastavit :!:


pokud ořežeš filtrbox, tak nezapomeň, že budeš sát teplý vzduch od motoru, pokud tem nejde dát origo škochtlí, tak bych zkusil z Fáčka a upravit díru na karbec.

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Atex » pon led 05, 2009 12:29

ty jo az ted sem se podival, dobreee skodovko :-D hej ty pera to mi kamos rikal z ceho to pasuje, se ho zeptam, jinak jak to jede s tim motorem??
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Jelen » pon led 05, 2009 12:29

S tim motorem to pojede určitě líp, než lada, Škodofka je lehčí.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Atex » pon led 05, 2009 12:34

Netopýr píše:pokud ořežeš filtrbox, tak nezapomeň, že budeš sát teplý vzduch od motoru, pokud tem nejde dát origo škochtlí, tak bych zkusil z Fáčka a upravit díru na karbec.

kua zbytecne, vsude se prodavaji hlinikove priruby na karbecy univerzalni, hodis to tam, jedno silikonove kolinko, trubku z lesteneho hliniku (350kc myslim) a na druhy konec bavlneny konus.. Parada, mas to i izolovane od tepleho vzduchu z motoru. Na zigu mi to nejdem tu prirubu mam doma ale nepasuje tam, protoze my na zigach mame karbec nalepeny uplne na kapote :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Waldo02 » pon led 05, 2009 13:51

Atex, ja rozmyslam ze tam dopasulem webber a ten uz musi vykon zvisit ale krasne,inac fici to dost dobre hlavne na odpichy :)....
Skoda 4ewer!!!
Waldo02
 
Příspěvky: 6
Registrován: čtv led 01, 2009 11:14
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Atex » pon led 05, 2009 13:56

Waldo02 píše:Atex, ja rozmyslam ze tam dopasulem webber a ten uz musi vykon zvisit ale krasne,inac fici to dost dobre hlavne na odpichy :)....

tak za to te tady odbornioci zmasti, ja mam zvysenou kompres + ostrou vacku + svody a dostal jsem zdrbane ze to na webery nestaci :-D nebo pockej, myslis klasicky weber na zigula?? ten je na 1600 motoru v serii ne?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Pája » pon led 05, 2009 14:02

Kdo tě zdrbal? Nakrm ho a uvidíš. :supz:
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Waldo02 » pon led 05, 2009 14:11

Atex, :D nie nebude to klasicky ladacky ,a nato musim este upravovat este nieake ine veci ? ...boha to nieje ako skodofka ze staci dat ostru vacku ...?
Skoda 4ewer!!!
Waldo02
 
Příspěvky: 6
Registrován: čtv led 01, 2009 11:14
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Atex » pon led 05, 2009 14:11

Pája píše:Kdo tě zdrbal? Nakrm ho a uvidíš. :supz:

ja ho chci krmit TLAKEEEM a ne smesi :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod Pája » pon led 05, 2009 14:21

Asi tě ten někdo zdrbal tak důkladně, že ti úplně vydrbal ty webery z hlavy...
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Netopýr » pon led 05, 2009 16:03

asi jsem mimo, ale... žigul nemá OHC???

škůdek má skutečně origo OHV, ale nevím co to s tím má co dělat - zemědělci prostě vzali gardeso, přes mezikus našroubovali motor ze žigula a jedeeeem :c) ... teda... dost zkráceně :c)

cos myslel tím OHV/OHC, škůdek?

Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Netopýr
 
Příspěvky: 288
Registrován: úte pro 16, 2008 09:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jelen » pon led 05, 2009 16:03

Puhi píše:Ano, hned som si všilol jeden blud :mrgreen:
Motor:
VAZ/Lada OHC 1.600 cm3

Ked schade OHV, tak všetko že?

Puhi, teď tě nechápu, myslím, že je to tam napsáno dobře.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelové řadě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků