
Čavdar 21011
Moderátor: Moderátoři
Re: Čavdar 21011
GO spravime
Ved nie je to tak davno, co som ti robil hlavu, ta bude urcite dobra. V podstate ti staci urobit len spodok.

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Čavdar 21011
Tak ak by sa niekomu valal blok/motor vhodny na GO, kludne DM
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor

Re: Čavdar 21011
To se ti nedivím, autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muheheViktor.A píše:boaaa, mne sa nechce chodit busom

VAZ 2106 - Marina r.1979
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
http://dean2107.rajce.idnes.cz/
Dva PoJeBy ze Skašova
„Duše se milují od pasu nahoru, těla od pasu dolů."
Gabriel García Márquez
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10614
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čavdar 21011
A že jich tady (aspoň jeden) pár máme, takže známeLuky píše:... autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muhehe




21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- radek mb
- Příspěvky: 5191
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čavdar 21011
Já třeba busem jezdím dost neradLuky píše:To se ti nedivím, autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muheheViktor.A píše:boaaa, mne sa nechce chodit busom

EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Čavdar 21011
A v které části ?radek mb píše:Já třeba busem jezdím dost neradLuky píše:To se ti nedivím, autobusáci jsou mnohdy nebezpečná cháska, muheheViktor.A píše:boaaa, mne sa nechce chodit busom

Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Čavdar 21011
Taaaaaaak. To boli casy ked som sem pisal pravidelne co sa s mojim autom deje.
Potvrdzujem, autobusari su chazka hlavne ten posledny s ktorym som mal docinenia. Ale postupne.
Tak, jak to tu janko rozpisal tak aj bolo. Auto som odstavil, zakupil motor z podruky (celkom dezolat ale na vybrus a komolet GO jak stvoreny).
Vykuchali sme stary motor (este vacsi dezolat). A hybaj autobusom... Pisala sa v kalendari jesen a hlavne zmena lokalneho prepravcu. Novemu prepravcovi svihli vsetci soferi niekam do papa a ti co ostali bola banda ze ach.
Bud chodili neskoro alebo vobec, ale ked uz prisli, aspon boli prijemny jak zapal pluc a zapal mocovodu. Nemas presne na cestovne ? Si debil (to som sa osobne od neho dozvedel). Ked som kontroval ze nemam odkial vediet kolko stoji cestovny listok kedze jazdim autom a teraz idem busom, a ze ani hotovost nenosim tak som vybral z bankomatu najmensiu moznu bankovku, tak som bol uz aj vypatlany debil
. Ale fajn, aspon ma zobral do prace a uz som si svedomito pripravoval drobne.
Skoda ze dalsie dva dni ziaden bus rano nesiel zhruba od 6:00 do 9:30(podotykam, ze na tabuli odchody boli kazdych 7min nejaky bus, aj online). Tak som zas sprintoval na mhd abych sa odviezol k sefovi co ma vezme do prace.
Cesta z prace byvala v pohode, az do posledneho momentu.
Vonku bolo asi tak 4 az 0 stupnov, kracam si na zastavku s 15 minut predstihom kedze som odsledoval ze im to tak nejak vychadza oproti jazdnemu neporiadku. Cakam, cakam, cakam, pozeram uz mal ist pred 5 minutami. Zrazu, 10 minut po pisanom odjazde uz ho vidim, tak nanho mavam aby namna nezabudol v tej tme. Tak mi odmaval a pokracoval v jazde...asi zabudol kde pracuje, nevadi za 7 minut ide dalsi
...nesiel. Musel ma zachranit Viko. Stravil som tam na tej zastavke asi dve hodiny, malo ist tak 7 busov...Nesiel ani jeden. Uz som myslel ze dopadnem jak dievcatko z novely "Dievcatko so zapalkami". SPOILER ALERT, na konci novely ju nasli umrznutu v rigole za dedinu.
Ale spat k autu, v priebehu tychto eskapad sa nadomnou zlutovali kamarati a tak som striedavo jazdil fordom sharan a feliciu. Medzicasom dandy zobral blok motora za jankom aj s hlavu ktora bola po renovacii od neho (nech si to po sebe skontroluje
).
Po dalsom case ked uz sharan a felicia neboli moznosti sa nadomnou zlutovala svokra a pozicala mi svoju fungl novu dacku Logdan, na ktorej mala najazd sviezo okolo 2000km a robil som si srandu ze ked jej Logdan vratim bude tam raz tolko...well...vratil som ho s asi 9.9tkm
Takze ked som sa nemusel poddavat nahodnemu prichodu a odchodu do prace, na aute sme (ked uz bolo odlahcene o motor, prevodovku a kardan, vymenili silenty na celej naprave ktore som uz 5 rokov nosil so sebou. Tlmice ktore sa skoro same vyzuli zo srobov na naprave.
Mierne zrepasovali kardan vymenenim krizov loziska a silentu loziska. Diff ktory doteraz predbiehal pri zmene otaciek a potom narazal o seba tak ze zvonil kardan
Nalakovali sme motorak, sice sme povodne netrafili oddtien ale dotunili sme to primiesanim tabulovej cernej, takze je to trochu matnejsie. Ale to nikto neuvidi lebo budem mat zavretu kapotu. Vymenili pomocnak riadenia, ani neviem preco, asi ze bolo treba ked Viko povedal. Unikajucu spojkovu kapalinu vyriesili novimi spojkovimi valcami. A unikajucu brzdovku diagnostikovali ze to unika cez ten plastovy picus na valci pod nadrzku kam sa zapaja hadicka (keby niekto nevedel, mne ani nenapadlo sa tam divat ked som to riesil). Na viac veci si uz nejak nespominam
Pondelok po poslednom zraze v bechyni dovalil janko aj s motorom a plnym autom naradia. Dali sme turka do duritky na gumenom obruse a zacali skladat. Robota isla jak slak, v prvy den (v podstate uz v noci) sme sa dostali ku prvemu startu a zahriatiu. Druhy den sme doskladali dalsie nutnosti a dali testovaciu jazdu. Auto jazdilo v pohode, len som si musel odvyknut od tych predohrabov. Tak to janko zbalil a odysiel budovat lepsie zajtrajsky zas na vychod republiky.
Par dni sme to nechali odstat lebo cez tyzden nevychadzal uz cas. Cez vikend sme to vsetko skompletovali, naladili na palteste a dali vacsi test drive (asi 30km). V utorok som si to nechal skontrolovat na STK...nieze by ma ich nazor zaujimal ale statne zlozky maju keci ked im to tam neukazem raz za rok na EK a raz za dva roky na TK.
Dalsi alebo v ten isty vecer mi to viko dovalil pred barak, zabavil feliciu a odvtedy jazdim do prace s usmevom.
Uz mam natom asi 100 aj nejake drobne a iba raz zacala hulakat vodna pumpa, ale ked som jej pohrozil, odvtedy je pokoj.
Potvrdzujem, autobusari su chazka hlavne ten posledny s ktorym som mal docinenia. Ale postupne.
Tak, jak to tu janko rozpisal tak aj bolo. Auto som odstavil, zakupil motor z podruky (celkom dezolat ale na vybrus a komolet GO jak stvoreny).
Vykuchali sme stary motor (este vacsi dezolat). A hybaj autobusom... Pisala sa v kalendari jesen a hlavne zmena lokalneho prepravcu. Novemu prepravcovi svihli vsetci soferi niekam do papa a ti co ostali bola banda ze ach.
Bud chodili neskoro alebo vobec, ale ked uz prisli, aspon boli prijemny jak zapal pluc a zapal mocovodu. Nemas presne na cestovne ? Si debil (to som sa osobne od neho dozvedel). Ked som kontroval ze nemam odkial vediet kolko stoji cestovny listok kedze jazdim autom a teraz idem busom, a ze ani hotovost nenosim tak som vybral z bankomatu najmensiu moznu bankovku, tak som bol uz aj vypatlany debil

Skoda ze dalsie dva dni ziaden bus rano nesiel zhruba od 6:00 do 9:30(podotykam, ze na tabuli odchody boli kazdych 7min nejaky bus, aj online). Tak som zas sprintoval na mhd abych sa odviezol k sefovi co ma vezme do prace.
Cesta z prace byvala v pohode, az do posledneho momentu.
Vonku bolo asi tak 4 az 0 stupnov, kracam si na zastavku s 15 minut predstihom kedze som odsledoval ze im to tak nejak vychadza oproti jazdnemu neporiadku. Cakam, cakam, cakam, pozeram uz mal ist pred 5 minutami. Zrazu, 10 minut po pisanom odjazde uz ho vidim, tak nanho mavam aby namna nezabudol v tej tme. Tak mi odmaval a pokracoval v jazde...asi zabudol kde pracuje, nevadi za 7 minut ide dalsi

Ale spat k autu, v priebehu tychto eskapad sa nadomnou zlutovali kamarati a tak som striedavo jazdil fordom sharan a feliciu. Medzicasom dandy zobral blok motora za jankom aj s hlavu ktora bola po renovacii od neho (nech si to po sebe skontroluje

Po dalsom case ked uz sharan a felicia neboli moznosti sa nadomnou zlutovala svokra a pozicala mi svoju fungl novu dacku Logdan, na ktorej mala najazd sviezo okolo 2000km a robil som si srandu ze ked jej Logdan vratim bude tam raz tolko...well...vratil som ho s asi 9.9tkm

Takze ked som sa nemusel poddavat nahodnemu prichodu a odchodu do prace, na aute sme (ked uz bolo odlahcene o motor, prevodovku a kardan, vymenili silenty na celej naprave ktore som uz 5 rokov nosil so sebou. Tlmice ktore sa skoro same vyzuli zo srobov na naprave.
Mierne zrepasovali kardan vymenenim krizov loziska a silentu loziska. Diff ktory doteraz predbiehal pri zmene otaciek a potom narazal o seba tak ze zvonil kardan

Nalakovali sme motorak, sice sme povodne netrafili oddtien ale dotunili sme to primiesanim tabulovej cernej, takze je to trochu matnejsie. Ale to nikto neuvidi lebo budem mat zavretu kapotu. Vymenili pomocnak riadenia, ani neviem preco, asi ze bolo treba ked Viko povedal. Unikajucu spojkovu kapalinu vyriesili novimi spojkovimi valcami. A unikajucu brzdovku diagnostikovali ze to unika cez ten plastovy picus na valci pod nadrzku kam sa zapaja hadicka (keby niekto nevedel, mne ani nenapadlo sa tam divat ked som to riesil). Na viac veci si uz nejak nespominam

Pondelok po poslednom zraze v bechyni dovalil janko aj s motorom a plnym autom naradia. Dali sme turka do duritky na gumenom obruse a zacali skladat. Robota isla jak slak, v prvy den (v podstate uz v noci) sme sa dostali ku prvemu startu a zahriatiu. Druhy den sme doskladali dalsie nutnosti a dali testovaciu jazdu. Auto jazdilo v pohode, len som si musel odvyknut od tych predohrabov. Tak to janko zbalil a odysiel budovat lepsie zajtrajsky zas na vychod republiky.
Par dni sme to nechali odstat lebo cez tyzden nevychadzal uz cas. Cez vikend sme to vsetko skompletovali, naladili na palteste a dali vacsi test drive (asi 30km). V utorok som si to nechal skontrolovat na STK...nieze by ma ich nazor zaujimal ale statne zlozky maju keci ked im to tam neukazem raz za rok na EK a raz za dva roky na TK.
Dalsi alebo v ten isty vecer mi to viko dovalil pred barak, zabavil feliciu a odvtedy jazdim do prace s usmevom.
Uz mam natom asi 100 aj nejake drobne a iba raz zacala hulakat vodna pumpa, ale ked som jej pohrozil, odvtedy je pokoj.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor

Re: Čavdar 21011
Servus hosi, po dlhej dobe sa zase hlasim a rovno s problemom.
Auto z nejakeho duvodu dochne ked pri jazde zmenim otacky na volnobezne, napr. Do krizovatky alebo do parkoviska. Zaroven ale, ked nastartujem tak drzi volnobeh tak isto ked s tym nieco skusime spravit tak to nastartuje skoro na brnk a funguje, akonahle ale vycuvavam a stlacim spojku tak padaju otacky obcas neskape ale vacsinou padnu do mrtva. Alebo ked sa len poposuvam v kolone tak to po kazdom posunuti kape. Ranny start to robi hned ale sytic ho udrzi pri zivote, no citelne vsak kolisaju otacky, v istej teplote kusok za prvu palicku to je v pohode ale o par krizovatiek robi toto.
Ked idem a je to pod plynom alebo brzdim motorom tak to nema ziaden problem, ale ked mam reskeksie tocky ktore drzim konstantne tak kazdu sekundu dve to cukne/drhne.
Uz sme rozobrali a vypucovali karbec, vymenili rozdelovace, cievky, palivovy filtr, svice a vsetko toto.
Obraciam sa na vas, lebo sme v koncoch...tak mi sem posunte nejaku teoriu, moze byt aj hypoteza, nech sa mozme niecoho chytit. Dik
Auto z nejakeho duvodu dochne ked pri jazde zmenim otacky na volnobezne, napr. Do krizovatky alebo do parkoviska. Zaroven ale, ked nastartujem tak drzi volnobeh tak isto ked s tym nieco skusime spravit tak to nastartuje skoro na brnk a funguje, akonahle ale vycuvavam a stlacim spojku tak padaju otacky obcas neskape ale vacsinou padnu do mrtva. Alebo ked sa len poposuvam v kolone tak to po kazdom posunuti kape. Ranny start to robi hned ale sytic ho udrzi pri zivote, no citelne vsak kolisaju otacky, v istej teplote kusok za prvu palicku to je v pohode ale o par krizovatiek robi toto.
Ked idem a je to pod plynom alebo brzdim motorom tak to nema ziaden problem, ale ked mam reskeksie tocky ktore drzim konstantne tak kazdu sekundu dve to cukne/drhne.
Uz sme rozobrali a vypucovali karbec, vymenili rozdelovace, cievky, palivovy filtr, svice a vsetko toto.
Obraciam sa na vas, lebo sme v koncoch...tak mi sem posunte nejaku teoriu, moze byt aj hypoteza, nech sa mozme niecoho chytit. Dik

Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor

Re: Čavdar 21011
Nemáš tam posilovač brzd? karburátor je tam jaký, nemá elektromagnetickou jehlu?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Čavdar 21011
Posilovac neni, elektromagneticku ihlu sme vykuchli. Je to ten ozon ale bez podtlaku 07 sport.
Prečo niečo robiť jednoducho, keď to ide aj zložite ?
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor
Môj žigul je velký punk, ale pred fízlama zažne aj pokazený reflektor

Re: Čavdar 21011
Ten volnobeh to nedokaze udrzat iba pri prudkom poklese otacok (nahlom pusteni plynoveho pedala) a nahlom vypnuti spojky alebo aj ked tie otacky pomaly znizujes na volnobezne (napr. brzdenie motorom a vypnutie spojky az okolo volnobeznych otacok)?
Re: Čavdar 21011
Celé je to nejak posrane.
To skapanie na volnobeh, je v podstate náhodné, občas po pridaní plynu len tak, občas po stlačení spojky pri hocijakom režime.
Horší problém je, že auto pri ustálenej jazde trhá, ale akceleruje jak vino.
Skúšali sme rozdelovače,cievky,sviečky.
Palivové hadice nové, pumpa dobrá.
Karb: jediná chyba čo som objavil bol plavák, občas sa zadrhol na oske a raz zostal visieť otvorený ventil. Druhý chodí hladko a robí to furt.
To skapanie na volnobeh, je v podstate náhodné, občas po pridaní plynu len tak, občas po stlačení spojky pri hocijakom režime.
Horší problém je, že auto pri ustálenej jazde trhá, ale akceleruje jak vino.
Skúšali sme rozdelovače,cievky,sviečky.
Palivové hadice nové, pumpa dobrá.
Karb: jediná chyba čo som objavil bol plavák, občas sa zadrhol na oske a raz zostal visieť otvorený ventil. Druhý chodí hladko a robí to furt.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -
zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 -
fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 -

VAZ 2101 - 1979 -

VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Čavdar 21011
Hmmm, akoze chystam sa do BA..ale to uz asi od marca.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Čavdar 21011
Jaká je palivova směs? Není to chudý?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Čavdar 21011
Ja si tak nejak pamatuju, ze poskubavani za konstantni rychlosti zopusobovalo treba meneni predstihu, za coz mohla napr. vule pastorku pohonu rozdelovace nebo vule ci jiny problem v podtlakove regulaci.
Pokud to akceleruje jak vino pri normalni jizde, tak bych rekl, ze v dodavce paliva problem nebude. Takze bych resil hlavne zazeh.
Bud jiskra vynechava nebo se meni casovani.
Ad zdechani - kolik rpm je ted volnobeh? Jak je to s ekonomizerem? Tusim si psal, ze je vykuchany? Co to znamena?
Mozny pokus: zaslepit vsechny vzduchove hadicky, co vedou do karbu.
Pokud to akceleruje jak vino pri normalni jizde, tak bych rekl, ze v dodavce paliva problem nebude. Takze bych resil hlavne zazeh.
Bud jiskra vynechava nebo se meni casovani.
Ad zdechani - kolik rpm je ted volnobeh? Jak je to s ekonomizerem? Tusim si psal, ze je vykuchany? Co to znamena?
Mozny pokus: zaslepit vsechny vzduchove hadicky, co vedou do karbu.
VAZ 2104 1.3 1989