Tak jsem si pomoh sám. Počítal jsem, že vytáhnu kuprák, něco namaluju, vyleptám,ale ukázalo se, že se kuprák asi propad do země, nebo mi ho schoval ten němec, no ten, jak se tento, jmenuje, Alzh...no dyť víte.
Ty odpory r10,11 jsem hodil asi 7,2ohm-co šuplik dal, a protože se mi nechtělo čekat do pondělka, až si koupim kuprák, tak jsem to zbastlil do vzduchu.
No takovou čuňárnu jste neviděli, a já teda ještě taky ne.
Leda ve starých elektronkových rádiích, tam ty součástky byly nabastlené na takové nýtkoočka na pertinaxu.
No ale, co je důležité ONO MI TO FUNGUJE
,i přes ten nehorázný desig ala hnízdo hadů.
Ještě tak, jak to viselo na drátech, jsem to mazal vyzkoušet na motoru, a dělo se následující:
1,Musel jsem rapidně zmenšit VN sondu, z původních ca. 8cm2 plechu na nějakých 2,5cm2, protože mi to bralo už na vzdálenost zhruba 5cm, takže to bralo signál ze všech kabelů, včetně přívodního. Po zmenšení sondy už je to ok.
2, Svit těch dvou ledek /15cd-10°/ není tak intenzivní, aby bylo lze za denního světla vidět ten drobný zářez na řemenici, spíš jsem ho jen tušil (takže příště silnější světelný zdroj-dělají se,nebo víc LEDek), ale to zcela uspokojivě vyřešila kapička bílé barvy, umístěná do zářezu a nejbližšího okolí-asi 2mm celkem.
Pak jsem celou tu čuňárnu zafixoval tavným lepidlem(viz foto) a schoval před zraky kritiků do tuctové baterky, dle návodu autora. (foto2)