Stránka 1 z 5

PříspěvekNapsal: ned říj 02, 2005 22:23
od Křečík Barbuška
Ano sraz vydařený, jen konec se lehce nevyved, protože přes veškerou snahu obou Luďků se nepodařilo uvésti v chod převodový systém na Nivě. Táhnul jsem tu mršku na laně něco málo pod 200Km do Brna, což je na mou 13cku poměrně slušný výkon, bohužel v Jihlavě jsem musel dáti oři napít z důvodu zvýšené žravosti a při zastavování na benzínce došlo vlivem nešťastné náhody (asi olej na pedálu) k malému bác, protože Nivka má nárazník vyšší než sedan došlo k tomuto, vypadá to zle, ale myslím, že oprava nebude tak hrozná.

smolík

PříspěvekNapsal: ned říj 02, 2005 22:29
od SalWador
Koko Loko píše:bohužel v Jihlavě jsem musel dáti oři napít z důvodu zvýšené žravosti a při zastavování na benzínce došlo vlivem nešťastné náhody k malému bác. Vypadá to zle, ale myslím, že oprava nebude tak hrozná.
Tak to je fakt pech.

PříspěvekNapsal: ned říj 02, 2005 22:51
od BA3
No to je fakt pech :cry:

PříspěvekNapsal: ned říj 02, 2005 23:13
od Křečík Barbuška
Sice je to smůla, ale jinak spolupráce s vlečeným vozem neměla chybu, prostě se jen nezadařilo, jednou jsem byl tažen a myslím je to horší než táhnout. Jinak musím ocenit práci Hurikána, který jel přede mnou a vysílačkou mi hlásil situaci, takže jízda byla relativně plynulá a bezpečná, ale zopakovat bych si to už teda nechtěl.

Srazu celkem vyšlo počasí což je hlavní a noc z pátku na sobotu byla velice povedená, atmosféra vyníkajíci. Jízda zručnosti byla také velmi dobrým nápadem.

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 01:15
od Drobek81
:shock: coze?nemam slov...co se stalo ze Nivka nejela po svych???Snad nebyla spatna i ta druha prevodovka?!
Jinak KOLO:nemam slov, proste mas to asi v krvi...Sakris chlapi co se teda vlastne stalo???

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 06:30
od Luděk Musil
Já si nejsem jist - spíše je té pro kolegu Luďka, ale:
4-kvaltka má trošku jinak zadní úchyt na silentblok a právě proto si myslím, že se to třepalo proto, že to bylo jen chycený na jednom šroubu, převodovka byla pravděpodobně výše a vibrace byly od nesousososti mezi hlavní a přídavnou převodovkou.
Prostě pech. L.

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 08:36
od Patrac
Luděk Musil píše:Já si nejsem jist - spíše je té pro kolegu Luďka, ale:
4-kvaltka má trošku jinak zadní úchyt na silentblok a právě proto si myslím, že se to třepalo proto, že to bylo jen chycený na jednom šroubu, převodovka byla pravděpodobně výše a vibrace byly od nesousososti mezi hlavní a přídavnou převodovkou.
Prostě pech. L.
a co kardan sesadili jste ho zpět správně???

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 13:46
od Luděk Ondrůch
Luděk Musil píše:Já si nejsem jist - spíše je té pro kolegu Luďka, ale:
4-kvaltka má trošku jinak zadní úchyt na silentblok a právě proto si myslím, že se to třepalo proto, že to bylo jen chycený na jednom šroubu, převodovka byla pravděpodobně výše a vibrace byly od nesousososti mezi hlavní a přídavnou převodovkou.
Prostě pech. L.


Pravdu díš, výškový rozdíl mezi hřídeli převodovky a přídavné převodovky byl 8 mm ( nedalo mi to a dneska jsem pod to lehl a změřil), max. rychlost byla 40 km/h pak se to vždycky rozvibrovalo. :(

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:12
od Luděk Musil
Luděk Ondrůch píše:Pravdu díš, výškový rozdíl mezi hřídeli převodovky a přídavné převodovky byl 8 mm ( nedalo mi to a dneska jsem pod to lehl a změřil), max. rychlost byla 40 km/h pak se to vždycky rozvibrovalo. :(


Hlavní převodovka byla výš?
Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:14
od Luděk Ondrůch
Ano prosím, byla.

K . . . A, DO P . . . . E, SVIŃA PRÁCA! JÁ TO TUŠIL! L.

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:28
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše: Hlavní převodovka byla výš? Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.


Co naděláš, ani Král nemůže vědět vše.

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:33
od Luděk Musil
Koko Loko píše:
Luděk Musil píše: Hlavní převodovka byla výš? Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.


Co naděláš, ani Král nemůže vědět vše.


No jo, jenže kdyby na to Král přišel dřív, nemusel by K-L opět provádět laminaci svého již vcelku málo železného vozu. L.

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:39
od Luděk Ondrůch
No jo, jenže v podmínkách za jakých se to dělalo se ani nedivím že jsme na to nepřišli. Doufám žes to přežil ve zdraví :lol:

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:52
od Patrac
Luděk Musil píše:
Koko Loko píše:
Luděk Musil píše: Hlavní převodovka byla výš? Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.


Co naděláš, ani Král nemůže vědět vše.


No jo, jenže kdyby na to Král přišel dřív, nemusel by K-L opět provádět laminaci svého již vcelku málo železného vozu. L.

No ale na druhou stranu za chvíli z toho bude mít ladu s typem "kompozit". :D no držím hubu protože když jsem to viděl tak jsem zjistil že probém s tlaky ve válcích je nic proti opravě plechařiny. I když K-L říkal že to doma upraví kladivem...

PříspěvekNapsal: pon říj 03, 2005 14:57
od Luděk Musil
Luděk Ondrůch píše:No jo, jenže v podmínkách za jakých se to dělalo se ani nedivím že jsme na to nepřišli. Doufám žes to přežil ve zdraví :lol:


Máš na mysli fyzické či psychické zdraví? :D Bolí mě v krku a hlas na tom tím pádem také není nejlíp (možná je to i tím studeným pivem).
Pouze vím, že výměnu převodovky přesunu do sekce málo oblíbených činností (zatím nevím, zda-li před nebo až za výměnu kohoutu topení a seřizování ventilů :D :D )