Výměna převodovky podruhé

Podzimní sraz v Bechyni 1.10. 2005

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned říj 02, 2005 22:23

Ano sraz vydařený, jen konec se lehce nevyved, protože přes veškerou snahu obou Luďků se nepodařilo uvésti v chod převodový systém na Nivě. Táhnul jsem tu mršku na laně něco málo pod 200Km do Brna, což je na mou 13cku poměrně slušný výkon, bohužel v Jihlavě jsem musel dáti oři napít z důvodu zvýšené žravosti a při zastavování na benzínce došlo vlivem nešťastné náhody (asi olej na pedálu) k malému bác, protože Nivka má nárazník vyšší než sedan došlo k tomuto, vypadá to zle, ale myslím, že oprava nebude tak hrozná.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 10616
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

smolík

Příspěvekod SalWador » ned říj 02, 2005 22:29

Koko Loko píše:bohužel v Jihlavě jsem musel dáti oři napít z důvodu zvýšené žravosti a při zastavování na benzínce došlo vlivem nešťastné náhody k malému bác. Vypadá to zle, ale myslím, že oprava nebude tak hrozná.
Tak to je fakt pech.
Лада форевер
SalWador
Uživatelský avatar
SalWador
 
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

Příspěvekod BA3 » ned říj 02, 2005 22:51

No to je fakt pech :cry:
Vaz 21011 1200\1500\1700\5q
Vaz 2105 1500
Vaz 2101 1200

WWW.volny.cz/ba3
BA3
 
Příspěvky: 165
Registrován: ned srp 29, 2004 09:09
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned říj 02, 2005 23:13

Sice je to smůla, ale jinak spolupráce s vlečeným vozem neměla chybu, prostě se jen nezadařilo, jednou jsem byl tažen a myslím je to horší než táhnout. Jinak musím ocenit práci Hurikána, který jel přede mnou a vysílačkou mi hlásil situaci, takže jízda byla relativně plynulá a bezpečná, ale zopakovat bych si to už teda nechtěl.

Srazu celkem vyšlo počasí což je hlavní a noc z pátku na sobotu byla velice povedená, atmosféra vyníkajíci. Jízda zručnosti byla také velmi dobrým nápadem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 10616
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Drobek81 » pon říj 03, 2005 01:15

:shock: coze?nemam slov...co se stalo ze Nivka nejela po svych???Snad nebyla spatna i ta druha prevodovka?!
Jinak KOLO:nemam slov, proste mas to asi v krvi...Sakris chlapi co se teda vlastne stalo???
Uživatelský avatar
Drobek81
 
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov

Příspěvekod Luděk Musil » pon říj 03, 2005 06:30

Já si nejsem jist - spíše je té pro kolegu Luďka, ale:
4-kvaltka má trošku jinak zadní úchyt na silentblok a právě proto si myslím, že se to třepalo proto, že to bylo jen chycený na jednom šroubu, převodovka byla pravděpodobně výše a vibrace byly od nesousososti mezi hlavní a přídavnou převodovkou.
Prostě pech. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 9659
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Patrac » pon říj 03, 2005 08:36

Luděk Musil píše:Já si nejsem jist - spíše je té pro kolegu Luďka, ale:
4-kvaltka má trošku jinak zadní úchyt na silentblok a právě proto si myslím, že se to třepalo proto, že to bylo jen chycený na jednom šroubu, převodovka byla pravděpodobně výše a vibrace byly od nesousososti mezi hlavní a přídavnou převodovkou.
Prostě pech. L.
a co kardan sesadili jste ho zpět správně???
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3723
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon říj 03, 2005 13:46

Luděk Musil píše:Já si nejsem jist - spíše je té pro kolegu Luďka, ale:
4-kvaltka má trošku jinak zadní úchyt na silentblok a právě proto si myslím, že se to třepalo proto, že to bylo jen chycený na jednom šroubu, převodovka byla pravděpodobně výše a vibrace byly od nesousososti mezi hlavní a přídavnou převodovkou.
Prostě pech. L.


Pravdu díš, výškový rozdíl mezi hřídeli převodovky a přídavné převodovky byl 8 mm ( nedalo mi to a dneska jsem pod to lehl a změřil), max. rychlost byla 40 km/h pak se to vždycky rozvibrovalo. :(
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1446
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pon říj 03, 2005 14:12

Luděk Ondrůch píše:Pravdu díš, výškový rozdíl mezi hřídeli převodovky a přídavné převodovky byl 8 mm ( nedalo mi to a dneska jsem pod to lehl a změřil), max. rychlost byla 40 km/h pak se to vždycky rozvibrovalo. :(


Hlavní převodovka byla výš?
Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 9659
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon říj 03, 2005 14:14

Ano prosím, byla.

K . . . A, DO P . . . . E, SVIŃA PRÁCA! JÁ TO TUŠIL! L.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1446
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon říj 03, 2005 14:28

Luděk Musil píše: Hlavní převodovka byla výš? Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.


Co naděláš, ani Král nemůže vědět vše.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 10616
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Luděk Musil » pon říj 03, 2005 14:33

Koko Loko píše:
Luděk Musil píše: Hlavní převodovka byla výš? Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.


Co naděláš, ani Král nemůže vědět vše.


No jo, jenže kdyby na to Král přišel dřív, nemusel by K-L opět provádět laminaci svého již vcelku málo železného vozu. L.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 9659
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pon říj 03, 2005 14:39

No jo, jenže v podmínkách za jakých se to dělalo se ani nedivím že jsme na to nepřišli. Doufám žes to přežil ve zdraví :lol:
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1446
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Patrac » pon říj 03, 2005 14:52

Luděk Musil píše:
Koko Loko píše:
Luděk Musil píše: Hlavní převodovka byla výš? Jestli jo, tak si natluču do palice, že jsem na to nepřišel dřív. Mohli jsme to vymezit "na matkách". L.


Co naděláš, ani Král nemůže vědět vše.


No jo, jenže kdyby na to Král přišel dřív, nemusel by K-L opět provádět laminaci svého již vcelku málo železného vozu. L.

No ale na druhou stranu za chvíli z toho bude mít ladu s typem "kompozit". :D no držím hubu protože když jsem to viděl tak jsem zjistil že probém s tlaky ve válcích je nic proti opravě plechařiny. I když K-L říkal že to doma upraví kladivem...
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3723
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod Luděk Musil » pon říj 03, 2005 14:57

Luděk Ondrůch píše:No jo, jenže v podmínkách za jakých se to dělalo se ani nedivím že jsme na to nepřišli. Doufám žes to přežil ve zdraví :lol:


Máš na mysli fyzické či psychické zdraví? :D Bolí mě v krku a hlas na tom tím pádem také není nejlíp (možná je to i tím studeným pivem).
Pouze vím, že výměnu převodovky přesunu do sekce málo oblíbených činností (zatím nevím, zda-li před nebo až za výměnu kohoutu topení a seřizování ventilů :D :D )
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 9659
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Další

Zpět na Bechyně 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků