Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:05
od Patrac
Pool píše:
MZ píše:...asi netočí, když tam má díru :twisted:

Ale s takovým rozsahem otáček nepotřebuje ani převodovku! :twisted:
přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry. :lol: 12 000 točí F1 :wink:

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:07
od dusin
F1 točí až 20000.lNo co.Chybička se vloudila no.

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:07
od Pool
Pátrač píše:přemýšlím kolik tisíc otáček má ještě nad tou horní hranicí té díry. :lol: 12 000 točí F1 :wink:

Pátrači ty jses hodně dlouho nedíval na F1 viď... :wink:

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:09
od Pšenda
To ti na běžný provoz stačí jednička. :lol:

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:32
od Pool
Pšenda píše:To ti na běžný provoz stačí jednička. :lol:

Právě jsem to spočítal. Na 1q při 40000 ot/min a zadku 4,3 celkem solidní zátah 280 km/h :lol: Na 4q se to blíží rychlosti zvuku. Kdyby měl 5q a zadek 3,9 tak si to může rozdat s MIGem :lol:

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:43
od dusin
Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletu :D

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 15:59
od Pool
dusin píše:Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletu :D

Proč nee? :wink: Do Bechyně dorazíš za pár sekund a budeš mít dost času na přistání, pokud tam nebudou zavazet nějací chuligáni s autama (nebo pokud Tě nesestřelí AČR) :lol: Horší to bude v městským provozu :wink:

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 16:09
od dusin
Pool píše:
dusin píše:Stačí vyhodit motor a namontovat turbínu ku příkladu z turboletu :D

Proč nee? :wink: Do Bechyně dorazíš za pár sekund a budeš mít dost času na přistání, pokud tam nebudou zavazet nějací chuligáni s autama (nebo pokud Tě nesestřelí AČR) :lol: Horší to bude v městským provozu :wink:

V městskym provozu budeš jezdit jenom na volnoběh(5-6 tis ot/min) :D

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 16:50
od Pool
dusin píše:V městskym provozu budeš jezdit jenom na volnoběh(5-6 tis ot/min) :D

S takovým volnoběhem z tebe budou mít radost - rodinky se spícími dětmi nebo v poklidu usínající čtvrť :lol: a mírně pootevřenými okny :wink:

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 20:49
od BA3
Koko Loko píše:Pokud by vyšel čas, tak jen změřit tlaky, neb svíčka na I. válci bývá značně zaolejovaná, byť funkční plochy bývají celkem béžové. A možná dáti větší pal. trysku na II. komoru, ale to jen v případě, že by jsi se opravdu nudil a neměl nic lepšího na práci, jsem plně spokojen s předchozím nastavením, ale chtělo by to trošku více síly. :twisted:


A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanci :iroc:

.

PříspěvekNapsal: pon zář 26, 2005 22:02
od Hanz
Ahoj Marku, ja se hlasim o celkove serizeni motoru na voze D.T.3 ( Lada 2101, motor 1500), dodame novy vzduch.filtr,svicky, kabely :)

PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 09:49
od Rafan
Ahoj Marku, hlasim se i ja na seštelování, trochu (trchu dost) mi to střílí do výfuku. Snad se k Tobe přes tu frontu prokoušu :) :axe:

PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 14:39
od Křečík Barbuška
BA3 píše:A na co ???? Po namontování OZONA nemáš šanci :iroc:


Omlouvám se, ale musím nemístně reagovat. Ba3, tebe smetu i se sporonaštelováním ve stylu Š105, jak to Marek nazval. Vzpomeň si na Trnavu. :lol:

Teď jsem nalítal 200 Km dálky s prázdným autem, 200Km dálky s plně naloženým autem a 100 Km městského provozu, to vše na necelých 35 litrů N95 a ještě ani nebliká hladové oko (spotřebu měřím od svitu do svitu), takže spotřeba je pod 7 litry na 100 Km, což je very happy. Takže beru zpět to tryskování II. komory proč drbat do dokonalosti, berte to jako malou reklamu práce Dr. Marka. Jen musím dodat, že to sporonaštelování je vhodné v kombinaci s el. zapalováním viz. el. soustava http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &&start=45 , protože na klasiku to trochu zlobilo. Marek to natryskování srovnal s osazením Š105, já si ty hodnoty nepamatuji, takže Marku prosím doplň pokud si vzpomeneš.

PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 18:19
od Marek
Koko Loko píše: Marek to natryskování srovnal s osazením Š105, já si ty hodnoty nepamatuji, takže Marku prosím doplň pokud si vzpomeneš.


Člověče, to si fakt nepamatuju přesně - musel bych mít hlavu jak pátrací (Pátračův :lol: :lol: :lol: ) balon.

Myslím, že na II. stupni máš místo 162/170 nejspíš 125/150, ale přesně to fakt nevím. Ale jak to vypadá, asi to funguje!!!

PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 21:22
od Křečík Barbuška
Přesně tak, možná 130/150 nebo tak nějak to bylo, není to sice dravec co rve asfalt, chvilku mu trvá než se chytne při plným ceresu, ale po roztáhnutí to valí jak utrženej vagón, pokud je po dešti tak je to ještě lepší. Při normálním ježdění se to dá plně srovnat s 13ctkami jiných značek.