Moderátor: Moderátoři
Yellow01 píše:Když pominu ekonomickou stránku věci, protože je to naprostý nesmysl, tak jen taková otázka - to chceš měnit celý předek v jednom kuse?
Yellow01 píše:Řekl bych, že jsi nikdy nic takového nedělal. Základní pravidlo při opravách po nehodě je, nesvařovat všechno v jednom řezu. Spoje jednotlivých vrstev plechu by měly být od sebe alespoň 10-15 cm, tzn. v tvém případě nosníky napojovat o 10-15 cm jinde, než plech podběhu. A vnější horní výztuhy pak vyměň celé.
Bez nějakého rámu, na kterém bude kastle rovně a pevně usazená a od kterého se bude měřit, je všechno jenom odhadování.
Pokud se to nebude dělat na stolici a myslíš si, že vzpěry McPhersonu hnuté nejsou, tak bych i na té horší straně hrnec nechal a odvrtal to na něm, bude ti stačit třeba do poloviny jeho průměru a pak to řiznout svisle dolů. A sehnal bych rozpěru předních tlumičů, ta by ti pomohla zajistit alespoň rozteč mezi hrnci, až to rozkucháš.
Yellow01 píše:Horní výztuha podběhu je zvenku pod blatníkem. Tady je foto Feliciácké, ale bude to stejné:
https://img20.rajce.idnes.cz/d2002/3/32 ... G_2832.JPG
Yellow01 píše:Tak možná proto je to jak harmonika. Už si to očividně nepamatuju, Felicie jsem dělal, ale Favorita naposled na učňáku, což je 10 let. Myslel jsem, že Favorit měl stejnou konstrukci podběhů. Tím to bude alespoň o maličko "snažší" na opravu.
Míra151 píše:kapota vždy po nárazu bouchla sklo,
Zpět na Volné klábosení - všechny ostatní značky
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků