Stránka 2 z 3

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: ned čer 18, 2017 18:47
od Yellow01
Dokončil jsem výrobu nerezového výfuku pro Ladu 2101.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: ned čer 18, 2017 18:51
od Ivo
Tomu říkám pěkná práce. Ale já bych na to neměl nervy.

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: ned čer 18, 2017 20:11
od Yellow01
Díky, já už znovu asi taky ne. :mrgreen:

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: ned čer 18, 2017 20:55
od Hurikán
:shock: Tak to je mazec! Čumím a závidím. :oops: :rolleyes: Parádní práce. :thumbleft:

Škoda jen, že nechceš rozjet sériovou výrobu. :)

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: ned čer 18, 2017 22:47
od Yellow01
Díky. Kdyby byla možnost nechat ty trubky někde ohýbat na CNC ohýbačce, tak by se o tom dalo uvažovat, ale při kusové výrobě jsou náklady veliké a ten čas nikdo nezaplatí.
Mám na dílně materiál ještě na jeden výfuk, protože jsem začal dělat 2 kusy najednou, pokud by byl zájemce, tak přes zimu bych ještě ten jeden udělal.

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 06:12
od Luděk Musil
Jen když se na to dívám dělá se mi zle při představě, kolik jsi na tom musel strávit času, nemluvě o řezání a připasování k sobě a pod auto.
Ty tlumiče jsi asi taky vyráběl doma, co je uvnitř?
Ale jinak pěkná práce. L.

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 10:11
od Georgius
Ale stejně ne-rez výfuk a Lada, to je z historického hlediska naprosto nestylové a neoriginální :-D To by chtělo aspoň na rezato nastříkat, aby to vypadalo trochu jako originál, který měl občas lišku už na Koněvce :lol:

Uvidím, co řekne klempíř na zadní kornouty a prahy, možná bych mohl využít Tvých služeb - ta dílna je, předpokládám, v Třeboni ?

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 10:50
od valda1971
Georgius píše:Ale stejně ne-rez výfuk a Lada, to je z historického hlediska naprosto nestylové a neoriginální :-D To by chtělo aspoň na rezato nastříkat, aby to vypadalo trochu jako originál, který měl občas lišku už na Koněvce :lol:

Uvidím, co řekne klempíř na zadní kornouty a prahy, možná bych mohl využít Tvých služeb - ta dílna je, předpokládám, v Třeboni ?

Já měl na 01 nerezový tlumič (bohužel ne roury) ale byl v klasickém žiguláckém tvaru.

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 12:14
od Yellow01
Luděk: Čekal jsem že to půjde mnohem rychleji. Zabralo to cca 14 dní práce + spousta času na rozměřování, výkresy, na laseru apod. Ty úhlové segmenty jsem si taky nechal napálit na laseru, kdybych to měl řezat na pile, tak to dělám ještě v srpnu. :D Ale samozřejmě je třeba i spousta řezání segmentů na míru. Tlumiče jsem dělal taky, tady jsou fotky vnitřku.

Georgius: Ano, dílnu mám v Třeboni.

Obrázek

Obrázek

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 13:46
od Jiří Proček
Zlaté české ručičky krásná práce ! :D Kdo umí ten umí a ostatní čumí...... :rolleyes: Jseš prostě borec !

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 15:43
od Yellow01
Děkuju, ale byl to můj první nerez výfuk, takže dokonalé to rozhodně není. Hlavně s oplášťováním jsem měl dost problémy, nerez je strašně tvrdej. Kdybych někdy dělal další výfuk, tak bych na to zkusil jít trochu jinak.

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 16:18
od Kopr
Tak to je ale těžká frajeřina :wink: máš zlaté ruce chlape

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 16:40
od Cory
Husteee... Priemer je origo?

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 17:18
od Jimmi
To je pěkné. Takhle se s tím vařit po segmentech, klobouk dolů.
Jaké parametry měly ty trubky, myslím průměr, tloušťka? Tlumiče jsou stejného principu, jako origo?

Re: ZR-auto

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 18:05
od Vašátor
Moc pěkná práce, ale nebylo by rychlejší to naohýbat? Obdivuju Tvoji výdrž, já bych toto nedělal ani kdybych neměl do čeho píchnout. Kousek od naší dílny dělá borec výfuky a má na to takovou moc šikovnou mašinku. Na pohled taková stará potvora (no, ona vlastně stará je), hydraulice dlouho trvá než nasaje olej, ale pak šlape jak švýcary. Do trubky se vloží trn, aby se nedeformovala a hydraulika trubku ohýbá. Jde to ovšem pouze jedním směrem a nerez trubky říkal tuším pouze tenkostěnné a do průměru 50.