Tento dopis mi prisel emailem:
Dobrý den,
objevil jsem Vaše fórum, ve kterém se zmiňují uživatelé ohledně chybějící podpory ze strany importéra CS Autolada.
Krátký popis o mně/ o nás:
Po obchodu pána Vozába z Koněvovy ulice, zmizela veškerá podpora ze strany CS Autolada v Česku a bohužel majitelé vozů LADA zůstali bez žádné pomoci při běžném užívání jejich vozů. Bohužel tato situace přetrvávala až do června 2020, kdy jsem nastoupil na pozici vedoucího obchodního oddělení. Nyní naše obchodní oddělení pracuje na znovu navázání vztahů se ztracenými klienty a postupného zlepšování služeb. Dnes již zastřešujeme přes 100 autoservisů v 9 zemích v EU, poskytujeme záruční opravy a dodání náhradních dílů z našeho 2500m2 skladu v Mělníku či přímo z Toljatti.
Samozřejmě jsme si vědomi toho, že změny v naší firmě přivedly snížení počtu klientů a ztrátu důvěry, ale snažíme se budovat zase jméno nejen v EU, ale hlavně i v České republice.
A proto Vás kontaktuji, abychom probrali možnosti upozornění majitelů Lada přes Vaše fórum, že se na nás mohou obracet s veškerými dotazy. Dále bych Vás chtěl poprosit o informace ohledně možnosti účastí na Vašich akcí, další informace o jejich průběhu a programu.
Doufám, že v co nejbližší době budeme schopní zase poskytovat kvalitní podporu našim zákazníkům.
Best regards / Mit freundlichen Grüßen / С уважением
Anthony Gorin
Senior Sales Manager
CS Autolada s.r.o.
+420 234 114 502
+ 420 727 833 001
www.lada.cz