To spočívá v tom, že se auto prodalo a od té doby jsem o něm, zaplaťpánbůh, neslyšel.
Shodou okolností jsem následně několikrát pracovně seděl u stolu s lidmi od importéra a mimo jiné řešil, že nebyli tři čtvrtě roku schopni dodat diferenciál na Tranzit. Že by to třeba někdo vymontoval z jiného vozu na carportu nikoho překvapivě nenapadlo, ani když se jednalo o nepojízdné vozidlo se speciální vestavbou, kde zápůjčka náhradního vozidla nic neřešila, protože klient potřeboval auto na práci a bez té vestavby mu bylo každé jiné auto k ničemu. A řešení záručních oprav bylo naprosté zoufalství...člověk se pořád učí. Dneska už jsou jisté značky vozidel, které bych nechtěl ani zadarmo, právě z hlediska "kvality" poprodejních služeb. Nějakou tu botu v rámci opravy může udělat kdokoli, ale pak je otázka, jak se k tomu dealer nebo v dalším kole import postaví. A tady jsou rozdíly propastné.