Bohužel, tuto neuvěřitelnou situaci též musím potvrdit....ochota zdejšího personálu byla na bodu "nula"....a možná ještě níž!!
Je potřeba si uvědomit, že v této situaci není vůbec důležité....co je to za firmu, nebo automotoklub....ale co za osazenstvo v sobě skrývá a že v dnešní době tito lidé ještě existují, a jsou vůbec schopni na sebe vydělat...se svým absolutně neochotným přístupem...a evidentně i přístupem k práci!!
Ve chvíli, kdy se Ronnyho vůz zvedl přímo před servisem na zvedáky....kde nebylo jediné auto na opravě, a to v otvírací době....chodily tito lidé (údajně servisní technici) se svačinou....popřípadě s cigaretou v ruce na "čumendu"....okukovat, jak se nám "daří" a nejspíš je i těšilo, jak s námi "vypekly"!!
S odstupem času si uvědomuji, že jsem i rád, že se hardyspojka vyměnila svépomocí....byť paradoxně před prázdným, otevřeným autoservisem....protože jsem měl tu čest, několikrát zhlédnout vozidlo "šéfa" onoho servisu, v podobě hodně "omšelé" Lada 2110...která vykazovala známky "podobnosti" svého řidiče...nejen vnějším vzhledem (což jsem ochoten tolerovat)...ale hlavně při dobržďování na výjezdu ze servisu....což naznačovalo, že si "oba" koledují o "průser"...což mi opět potvrdilo pořekadlo, že kovářova kobyla, opravdu chodí bosa!! (Tuto čest, jsem měl, za tu dobu celkem třikrát....nejspíš jezdil "automechanikům" pro svačiny...v podobě dvou rohlíků a deseti deka gothaje
) Takže představa....že "hardynu" namontují třeba jako koncovku výfuku...mě uklidňuje v tom...že to dopadlo tak, jak to dopadlo
Toto všechno píši....v podstatě jako nestranný pozorovatel...bez ohledu na to, jak je tento servis zavedený a jakou odvádí práci....jsem skálopevně přesvědčen (resp. jednání zaměstnanců mě přesvědčilo), že bych si v tomto servisu, po tomto zážitku, už jen z principu, nenechal opravit ani kolo!!!
Předpokládám, že se zde vyjádří i "
Vanoucí větr", coby vyjednávací složka "z očí do očí" s těmito "individui" a potvrdí moji doměnku....že né nadarmo si říká "
HURIKÁN"