AMK Most

(Dobré i špatné :-)

Moderátor: Moderátoři

Re: AMK Most

Příspěvekod Honza854 » ned srp 09, 2015 07:17

Je pravda, že mámino přítel má servis, menší autodílnu, teď už vzhledem k věku tuto činnost utlumil, ale občas tam býval do noci, nebo o víkendu, kvůli různým kvaltovkám typu dovolených a dalšího, kdy byl někdo v maléru. Protože to dělal celej život a protože dřív dělal v komunálních službách přes škodovky, bohužel dost trpěl tím, že mu tam jezdili důchodci z dřívější doby a chtěli různý štelování motoru a jiný pitomosti. Často jim tam odvedl práce a materiálu (obvykle steřelé hadice, zkroucené karburátory, děsné rozdělovače), že oprava byla jasnej prodělek, ale vždy říkal: můžu já tomu dědulovi říct, že tam toho má za čtyři tisíce, vždyť by to nezaplatil...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 413
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: AMK Most

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned srp 09, 2015 08:18

Cory, poustet si nekoho neznameho do dilny na zvedak? By byli blazni. Meli to spravit a hotovo, kor kdyz slo o takovou kravinu. Proste asi nejake erekce na slunci :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Voda » ned srp 09, 2015 23:22

Blbci no.

Napíšu něco sprostého.Nemůže za to režim nebo tak něco.

Je to prostě demence,nic jinýho.Vidím to denně kolem sebe,a to nemyslým jenom ty naftový kovboje.

Už více jak rok do servisu nejezdím.Opravím to sám nebo Vašek/JmJ/ladaklub.
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Hurikán » pon srp 10, 2015 00:32

Původně jsem k tomuto tématu již nic psát nechtěl, neb většina věcí zde již byla zmíněna. Nicméně po přečtení některých příspěvků mě to opravdu nedalo. Zejména Michal tomu "nasadil korunu". S Michalem se dlouho známe, vzájemě známe své názory, já s mnoha jeho pohledy souhlasím, což on dobře ví, ale co je moc, to je moc.

Takže tady napíšu pár věcí z pohledu "hlavního vyjednavače" a současně víceméně nestranného pozorovatele, neb se nejednalo o závadu na mém voze.

1. Závada nastala cca 15-20 km od Mostu. Po zjištění konkrétní příčiny, jsme začali zjišťovat možnosti obstarání náhradního dílu v co největší blízkosti. Z výběru možných variant nakonec zvítězil Most. Tam jsem volal a ptal se na dostupnost ND. Ta byla pracovníkem během zcela normálního hovoru potvrzena.

2. Po příjezdu do AMK jsme šli s Ronym do prodejny ND, kde proběhl nákup takto, cituji doslova (byl jsem tomuto svědkem):

Prodavač: Po našem příchodu žádný pozdrav, jen koukal.
Rony: Dobrý den. Kolega s Vámi před chvílí telefonoval a ptal se na hardy spojku. Máte?
Prodavač: Jo.
Rony: Tak bych si ji vzal.
Prodavač: Třistapadesátšest.
Proběhlo předání a zaplacení.
Rony: Děkuji. Nashledanou.
Prodavač: Nesrozumitelné zahučení.

Zdůrazňuju, že kontakt s prodavačem byl úplně ten první, ještě před jednáním s vedoucím.

3. Rony s dílem odešel k autu, já jsem šel do přijímací kanceláře servisu za panem, tedy ehm soudruhem Charvátem. Seznámil jsem ho s tím, kdo jsme (Ladaklub), že jedeme do Německa na pozvání na sraz a co se stalo. Požádal jsem ho, jestli by nám mohli pomoci i jinak, než jen prodejem dílu. Na to mi bylo odpovězena již známá věc, že mají plno, kluci na dílně nestíhají a že to nepůjde, snad jedině až příští týden v úterý. Když jsem nadhodil, že bychom byli ochotní za servis i připlatit "expresní" přirážku, nenastala od p. Charváta vůbec žádná změna postoje. Jen jako další argument vynesl věc o tom, že jsou ve skluzu.

Odešel jsem z kanceláře k autům, kde jsme probírali další možnosti a postup. Kluci začali pomalu chystat věci na svépomocnou opravu. V tom jsem jedněmi otevřenými vraty zahlédl prázdnou dílnu se třemi volnými!!! zvedáky (viz foto výše), kde se nacházeli dva servismani. Šel jsem tam a zavedl s nimi řeč. Dozvěděl jsem se, že momentálně opravdu nic nedělají. Jeden svačil, druhý zametal prázdnou dílnu. Jedinou naplánovanou činností pro zbytek toho dne byla výměna alternátoru na jedné Š. Octávii, která stála venku, přičemž se řekalo na dodání dílu. (Asi až když jsme byli v polovině opravy, přijela dodávka z Autokelly s alternátorem.)

Mladšímu a komunikativnějšímu servisákovi jsem znovu vylíčil celou cituaci a zeptal se ho, jestli by to zvládli. Ten mě odpověděl, že ano, že by asi nebyl problém, ale že to musí povolit šéf. Požádal jsem tedy servismana, jestli by nemohl za šéfem dojít a domluvit se s ním na provedení opravy, kterou jsou schopni časově zvládnout. Servisman tedy šel za šéfem a řekl mu, že by opravu stihnul a jestli to tedy může udělat. P. Charvát jej však div neseřval za to, že se mu motá do jeho práce, že jen on ví, jestli se oprava udělat dá, nebo ne a celé to zazdil tím, že ještě nemá od borců z dílny výkazy minulých prací a že je tedy naprosto jasné, že se nic dělat nedá.

Tím celé naše snahy o rozumnou domluvu skončily. Ještě jen dodám perličku, že když jsem uprostřed jednání s p.Charvátem zjistil, že AMK Most je členem AČR (Autoklubu ČR), prokázal jsem se svým průkazem AČR a snažil jsem se operovat stanovami AČR o vzájemné pomoci atd. Opět bez jakékoliv odezvy.

Fakt, že nikdo o naše auta nejevil vůbec žádný zájem, ani o to, že jsme skupina fandů značky jen dokládá absolutní nezájem o značku, o práci, o zákazníka, prostě o všechno... Fyzickým důkazem byla (je) červená firemní Lada 2111 v opravdu velmi bídném stavu. A to jak vzhledově, tak i mechanicky. Zvukové projevy brzd a zavěšení náprav, které auto produkovalo při přejíždění drobných nerovností a brždění opravdu nejsou dobrou vizitkou servisu, motivující dát si tam opravit své vlastní auto.

5. Aby bylo zcela jasno. Nikdo z nás se nechoval povýšeně, ani jsme neočekávali, že si z nás sednou na zadek. Jediné, co jsme čekali, byl profesionální a lidský přístup lidí, se zájmem o věc, z Lada servisu. Ani jednoho jsme se nedočkali... Pokud by měli dílnu plnou a skutečně měli plno práce, tak na to nikdo z nás neřekne ani popel. Všichni bychom to plně akceptovali! Jenže všechno tohle vzniklo jako důsledek zcela zjevného rozporu mezi nám prezentovanými možnostmi "opravny" a holou skutečností 3,5 hodiny před koncem uvedené pracovní doby!!! Přístup vedení tohoto servisu zamrzl v době svého vzniku, tedy před cca 40 lety. Pan Charvát a jeho "svazarmovský" přístup to dokládá v plné nahotě.

6. AMK Most si může být jist, že vedení AČR se o jeho přístupu a arogantně neslušném chování dozví. Klidně to otevřu jako téma na konferenci. Stejně tak se to dozví i vedení Lady. Ale ne to české, které funguje podobně jako AMK Most, ale přímo centrála v Togliatti!

7. Jen pro informaci dodám jednu mou příhodu z loňského podzimu, kdy při cestě se Sierrou došlo v důsledku velmi nekvalitní práce předchozí opravny k jisté poruše, díky čemuž bylo auto nepojízdné. K poruše došlo daleko od Brna, (byť ještě na jižní Moravě, ale to není důležité). Shodou okolností kus od jednoho soukromého "neznačkového" servisu. Zdůrazňuji, že to bylo v neděli v cca 21 hodin večer!!! Podle principu "za zkoušku nic nedáš", jsem zazvnonil u RD poblíž opravny a optal se na jeho majitele. Ten bydlel o kus dál. Zašel jsem za ním a vysvětlil situaci. Po chvíli přemýšlení mě řekl, že sice moc velkou radost nemá, ale že se na to mrkne. Oblékl se do montérek, otevřel celý servis a dotáhli jsme tam auto. Já mu s opravou auta na zvedáku aktivně pomohl, takže za necelou hodinku bylo všechno hotové a auto pojízdné. Přitom mu vůbec nevadilo, že je neděle, že je večer, že se mu motám pod zvedákem, že pracuju s jeho nářadím,že... Zaplatil jsem mu, co si řekl a ještě mu i přidal a oba jsme byli maximálně spokojení.

To sem píšu jen jako důkaz rozdílnosti přístupu lidí. Přeberte si to jak chcete. A jestli sem ještě někdo, kdo u toho navíc vůbec nebyl, bude psát, že jsme se chovali jako banda mistrů světa, co si myslí, že jen kolem nich se točí svět a že takovýto přístup servisů je i v dnešní době normální, tak už na to reagovat nebudu. Ono totiž i za "minulého režimu" byl mnohdy přístup servisů lepší, než jaký jsme zažili před týdnem v Mostě.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Jelen » pon srp 10, 2015 11:02

To jsem zvědavej, co na to AČR (předpokládám, že to není Armáda České Republiky), poví, stejně tak jako centrála v Togliatti. Informuj nás :-)
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: AMK Most

Příspěvekod Hurikán » pon srp 10, 2015 12:31

Na rovinu řečeno, žádný zázrak nečekám. Zejména u AČR. Tam bohužel sedí taky plno takových exotů. Ale aspoň jim trochu naruším tu jejich bohorovnou nečinnost. To spíš z Togliatti by se měli ozvat. No, jakmile bude nějaká reakce, hodím to sem. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 10, 2015 13:23

Hrozit jim stiznosti k Togliatti? To je jak kdyz ja detem (diky Bohu ne svym, ale pujcenym) hrozim skritkama :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Voda » pon srp 10, 2015 19:35

Náhodou Bo Andersson je na tohle ras.
Voda
 
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon srp 10, 2015 19:45

To je nejakej drsnej skritek?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11022
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: AMK Most

Příspěvekod Jan Vaníček » pon srp 10, 2015 21:21

Jako nezávislý pozorovatel napíšu to, že si někteří v daném servisu asi hrají na obrovskou exkluzivitu značky Lada, což jím asi i zůstane, protože po této reklamě by si tam koupit a servisovat auto chtěla jen hodně silná nátura. Samozřejmě že chápu, že pokud tam jezdí někdo pravidelně, možná se k němu chovají vstřícněji, ale toto je neomlouvá, závada opravdu banální a netřeba mít nerva s nemožností rozdělat a pod.. Za sebe si stejné jednání vůči zákazníkovi neumím představit, ano, někdy se snaží zákazník situaci "zneužívat", ale to jistě nebyl tento případ.
Osobně bych mechanikům v prázdné dílně opravu nařídil a bral bych to jako propagaci u skalních fandů značky.
Případně bych stejně jako to dělám já u svých zákazníků poradil, kde by mohli pochodit, pokud bych to z objektivních příčin nemohl provést sám.


Do svého servisu se se soukromým autem též musím objednávat min. 2 týdny dopředu, ale tam je fakt frmol, ale když mi na jaře kleknul startér, majitel vylezl z postele (chřipka), auto odpoledne převzal a druhý den opravovali. Jiný příklad. Na služebním jsem píchnul, nechtěl jsem dávat do gumy sprej (nemám rezervu), zastavil jsem u nejbližšího servisu Škoda v horní dolní, kde jsem nikdy nebyl a jistě tam nikdy nepojedu (možná i škoda), okamžitě si auto převzali a za hodinu jsem odjížděl (jen papíry trvaly 30 min, abych nemusel platit já, ale majitel vozidla), tomu se říká přístup.

Honza
Jan Vaníček
 
Příspěvky: 1093
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: AMK Most

Příspěvekod Laďuša » pon srp 10, 2015 21:40

Na to, že servisuju ňákou značku, musí bejt ňáký posvěcení přímo z centrály? Nebo to ňák spadá pod Autoladu?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: AMK Most

Příspěvekod Crocodile » úte srp 11, 2015 08:28

Doteď měla CS Autolada svou servisní síť, ale vše se může v budoucnu změnit...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: AMK Most

Příspěvekod nespor.jenda » pát srp 02, 2019 06:55

Já do Mostu jezdím na servis s Nivou a zkušenosti mám kladné (respektive jedna dvě drobnosti by se našly, ale nic tak hrozného).
Prodal jsem Forda a koupil si VAZ, auto co vyrábí Sovětský svaz.
Uživatelský avatar
nespor.jenda
 
Příspěvky: 275
Registrován: sob srp 18, 2018 15:12
Bydliště: Třebívlice

Re: AMK Most

Příspěvekod Crocodile » stř říj 06, 2021 20:15

Reportáž z roku 1989 a hned první servis je AMK Most :D Musel jsem to sem dát...je vidět že od těch dob k té servisní hale jen přistavěli tu prosklenou přístavbu na vystavení aut. Jinak vše podobný.

https://www.youtube.com/watch?v=DaGOJxeuXh4
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Crocodile
 
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň

Re: AMK Most

Příspěvekod valda1971 » stř říj 06, 2021 22:29

I ta brána je stejná :) Ale proč ne..... :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

PředchozíDalší

Zpět na Zkušenosti se servisy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků