Moderátor: Moderátoři
Bohužel Aspoň u tohoto silničního pirátství bych byl pro . L.Laďuša píše:U nás neplatí precedentní systém. Naštěstí.
Já si vždy říkám, že nikdy nevím kdy budu potřebovat pomoct sám, tak proč si takto "nepředplácet" ochotu vůči jiným
řidič je univerzální otrok, řídí, počítá peníze a ještě si složí s rudlikem deset tun, pak se v televizi dozvíme, že to nikdo nechce dělat, divný ,
Gallič píše:jo řetězy jsou fajn, zvláště, když zůstanou v kastliku a nejsou potřeba do Norska jich musí být v zimním období 7, 5 na tahač a dva na návěs, někdy to čáře kontrolovali.......já už ted od září nejezdím a jezdil jsem na cisterně ADR, takže jsem nikoho stejně vozit nemohl, ale spíš si nech takovou trošku romantickou představu o tom, ono je to ve skutečnosti často dost náročný, 15 hodinový výkon, termínované vykládky, krátké noční lodě, na kterých se nevyspíš, nedostatek parkovacích míst , bezpečnost v Evropě není nic moc, neustálé kontroly a všude radary a pokuty poctivě chodí
plavec píše:Gallič píše:jo řetězy jsou fajn, zvláště, když zůstanou v kastliku a nejsou potřeba do Norska jich musí být v zimním období 7, 5 na tahač a dva na návěs, někdy to čáře kontrolovali.......já už ted od září nejezdím a jezdil jsem na cisterně ADR, takže jsem nikoho stejně vozit nemohl, ale spíš si nech takovou trošku romantickou představu o tom, ono je to ve skutečnosti často dost náročný, 15 hodinový výkon, termínované vykládky, krátké noční lodě, na kterých se nevyspíš, nedostatek parkovacích míst , bezpečnost v Evropě není nic moc, neustálé kontroly a všude radary a pokuty poctivě chodí
K čemu jsou ty dva řetězy na návěs ? Vždyť tam nejsou kola v záběru a jen se vezou .
plavec píše:K čemu jsou ty dva řetězy na návěs ? Vždyť tam nejsou kola v záběru a jen se vezou .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků