Mělo jít o základ další generace škodováckých lokomotiv, ale nakonec zůstalo jenom u jednoho prototypu a dalo by se říct eště čtyř lokomotiv řady 184 (ale ta má úplně jinej pohon). Politika jako taková s tim nemá přímo společnýho asi nic, nemyslim si, že by jí někdo vyloženě zakázal nebo tak něco. Ale víme, jak to po devadesátým roce dopadlo se železnicí - rapidní pokles výkonů a přebytek lokomotiv. Rušení objednávek a tak. ČSD už ani neodebraly sérii Peršingů, který se nakonec podařilo prodat FNME do Itálie (aby se tuty mašiny cca po dvacíti letech vrátily do Česka tahat žlutý vlaky), a to byla lokomotiva stejnýho určení jako Asynchron.
Eště v roce 1990 došlo k výměně podvozků s pomaluběžnýma motorama (motory přímo na nápravě) za podvozky s rychloběžnýma motorama a převodovkou. Pak jezdila u ČSD/ČD jako pronajatá. Mašinku pak prodali soukromníkovi, eště chvíli jí pronajímali ČD a pak někdy kolem roku 1997 definitivně odstavili, neb neměla papíry, který drážní úřad vyžadoval.