Moderátor: Moderátoři
Jo Ty myslíš tu čerpačku jakoby "pod silnicí " ? Teď si nevzpomenu na název, ale je to ta známá firma co montuje lpg do aut. Tam jsem bral jednou a taky se mě to líbilo. Akorát že se nikdy netrefím do jejich otevírací doby Ale tenhle typ pump mi vyhovuje . Sice si tam nedám kafíčko v automatu, ale na to se dá zastavit kdekoliv jinde. Ten robin oil je takovej zvláštní - zvenku to vypadá hezky ale ta obsluha to kolikrát zazdí právě tím přístupem.mušketýr píše:Mě onehdá někde zjebaly za to že si tankuju sám. Nedávno mě ve Strakonicích u Robin Oilu pro změnu zjebaly za to že si nenatankuju sám, že jim přišlo zboží...Asi tam přestanu jezdit, o 500m dál je další čerpačka a ta má jen plyn a na nikoho nemusim zvonit a čekat.
plavec píše:"Svět je jedna velká chyba. Kdyby všechno fungovalo, byli bychom v nebi "
To bylo v nějakým praštěným pořadu v rádiu , ale tahle myšlenka mě zaujala natolik, že sem si jí musel ukrást.Luděk Musil píše:To je pěkný . L.
Ano a na takové mě ojebali tím, že mi nasraná obsluha načepovala a prohodila, že teď sem školená osoba , ovšem to mi spadla čelist. Školení se většinou stvrzuje podpisem a osoba by měla mít certifikát aspoň.Luděk Musil píše:Na některých čerpačkách mají alespoň cedulku: zařízení smí obsluhovat pouze proškolená osoba
Saša píše:U pump kde vyžadují obsluhu pumpařem NETANKUJI ! Tankování LPG je bezpečnější než benzínu ! Zdržuje to nejen mne ale i obsluhu .
I když někdy bylo zábavné pokud na mne měli kecy že si chci natankovat sám nechat pak obsluhu hledat plnící otvor , nebo dívky které neměli sílu zacvaknout tankovací pistol .
Sid píše:Netreba ešte pozabudnúť na fakt, že v prípade nespôsobilosti/ dočasnej spôsobilosti je lehota na odstránenie chýb a vykonanie opakovanej kontroly 60 kalendárnych dní. Po uplynutí týchto 60 kalendárnych dní bez toho, aby bolo podrobené opakovanej kontrole, alebo odhlásené, či už dočasne/ natrvalo, je už možné na 61. deň dostať pokutu za neplatnú kontrolu a to za každú zvlášť. Po uplynutí 6 mesiacov od uplynutia platnosti TK/EK, alebo ak je vozidlo po dobu 6 mesiacov nesposobile’ a majiteľ ho neodhlási dočasne, vyradia ho automaticky z evidencie natrvalo.
Henry píše:
Cory, to co si uviedol, je problem vtedy, ak sa roky s autom chodilo na STK nazvime to "pochybnym" sposobom a zrazu odkedy zaviedli kamery sa to uz "neda".
Henry píše: Komponenty LPG systemu urcite nikto za 2 roky nemenil a "zrazu" nie su zhodne.
Henry píše:Vacsina ostatnych spominanych veci su spotrebny material. Ovalitu brzd na Nive nemaju ako zistit, kedze (ako som tu uz pisal) Niva ako vozidlo s permanentnym pohonom 4x4 nema co byt skusane na valcovej skusobni brzd, iba jazdnou skuskou! Za toto sa treba hadat s technikmi, ktori nepoznaju metodicke pokyny pre vykon TK, pripadne si predvolat veduceho STK a ked s tym maju nadalej problem, ist inde, kde nie su neprofesionalni hlupaci a na danu STK podat staznost.
Henry píše:Co sa tyka nastavenia svetiel, ak je technik normalny, mal by ti umoznit sklon svetiel nastavit, ak to vies urobit na mieste.
Henry píše:A preco niekto vymenil komponenty za take, ktore nie su zhodne s protokolom? To je priam sabotaz.
V dnesnej dobe su nastastie vsetky tieto informacie verejne dostupne, takze ak ta to zaujima, pozri si clanok 3, odsek 3 metodickeho pokynu 72/2018:
http://www.testek.sk/files/meto/MP_72_2018.pdf
Samotny postup realizacie jazdnej skusky vid MP 25/2020:
https://www.testek.sk/files/MP_25_2020.pdf
Na druhej strane, vsetky tie vymenovane chyby su len drobnosti, nic z toho skutocne neohrozuje bezpecnost premavky. Hluposti ako "vyblednuta smerovka", LPG nalepka a brzdove svetlo pod foliou a fakt, ze technik s tym isiel na brzdove valce namiesto jazdnej skusky v rozpore s platnymi metodickymi pokynmi davaju tusit, ze chlapik natrafil na technika, ktory mal snahu ho za kazdu cenu vyhodit, aby STK zarobila aj na opakovanej TK alebo sa urazil, ze nedostal "vsimne". Ze mu to ten Nivar ulahcil lahodkami ako LPG nadrz po zivotnosti, to uz je ina vec.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků