Moderátor: Moderátoři
Dusan píše:Najviac sa mi paci ten napad s fotovoltaikou sak dame na strechu a dobijeme elektro auto, len to ma tu chybu ze auto mam v praci cez den a nie doma a v noci akosi nesvieti slnko. .
Dusan píše:Az bude ta krava v kravine sediet po tme pac spadla siet koli pretazeniu nabijanim aut, a musiet slapat 35km pesi alebo na bickykli tak ju tie hlupe napady prejdu.
Ano. Britové už mají tu výhodu, že EU opustili.Georgius píše:Mně se strašně líbí britské řešení tohoto problému:
Luděk Musil píše:Ano. Britové už mají tu výhodu, že EU opustili.Georgius píše:Mně se strašně líbí britské řešení tohoto problému:
Již delší dobu mi jde hlavou otázka, za jakým účelem byla původně EU zřízena Ale zcela určitě nebyly prvoplánem (jakékoliv) direktivy . L.
Georgius píše:...Chceme-li snížit emise automobilů o řekněme 25% ročně, stačí při STK kontrolovat kilometrový nájezd (což se děje) vozidel provozovaný danou fyzickou osobou (chudáky firmy samozřejmě vynecháme). Vozidlo najelo např. od STK 2018 do 2020 60 tisíc neboli 30000 km za rok, takže 25% ročně je 7500 -> stačí maximální nájez za rok 2020/21 stanovit na 22500 a v roce 21/22 na 16875 a za každý kilometr najetý navíc zaplatí provozovatel nějakou emisní pokutu...
Georgius píše:a přitom je to tak jednoduché
Chceme-li snížit emise automobilů o řekněme 25% ročně, stačí při STK kontrolovat kilometrový nájezd (což se děje) vozidel provozovaný danou fyzickou osobou (chudáky firmy samozřejmě vynecháme). Vozidlo najelo např. od STK 2018 do 2020 60 tisíc neboli 30000 km za rok, takže 25% ročně je 7500 -> stačí maximální nájez za rok 2020/21 stanovit na 22500 a v roce 21/22 na 16875 a za každý kilometr najetý navíc zaplatí provozovatel nějakou emisní pokutu. Když si koupí nové elektroauto, může samozřejmě najet co chce, protože zanedbáme tvorbu elektřiny z uhlí a veškerou elektrickou energii považujeme za "zelenou". Pokud si koupí ropáka, budou rozhodovat emise CO2 - nyní má dejme tomu 160 g, takže pokud si koupí nové auto s řekněme 80 g, tak bude moci další rok "bez pokuty" najet ne 22500, ale 45000 km a další rok 33750 a to se vyplatí Jo a neprojeté kilometry se samozřejmě stejně jako neprovolané minuty nepřevádějí. Stačí dopočítat výši emisní pokuty tak, aby se prostě vyplatilo si koupit elektromobil
Nechcete mne zvolit do europarlamentu, prosadil bych vám to
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků