Ahoj, mal som to isté, čo som už napísal na tému registračných čísel pre apríl 20129, stav je nasledovný:
Pán Trzaska z Lady-D. Včera ráno prišla osobne na stretnutie Lada v Gräfenhainichen.
V zásade nie sú v súčasnosti žiadne správy. V každom prípade pán Trzaska najprv potvrdil správy alebo tlačové správy z posledných dní, napríklad správy Auto-Bild alebo Auto-Motor-Sport.
Teraz v máji, on letí späť do RUS, aby znovu prerokovať s iným prezidentom AvtoVaZ, podľa jeho vyhlásenia včera.
Nie je to len o Nemecku u. Rakúsku, ale všeobecne pre celkový vývoz do západnej Európy, ako je Slovensko alebo Maďarsko.
Jednako, rokovania sa doteraz sťažili s poprednými ľuďmi zo strany Renault-Nissan.
Chcete sa pokúsiť lepšie osloviť ľudí AvtoVAZ, ktorí stoja v druhom a treťom rade.
Koniec koncov, pomerne málo pracovných miest v Nemecku / západnej Európe závisí od budúcich rozhodnutí spoločnosti Renault.
Trzaska pokračuje: Homologáciu Vesta od roku 2020 Lada-D odniesol Renault / AvtoVaz. Pôvodne spomínané alebo extrémne vysoké náklady na modernizáciu Euro 6 od roku 2020 sú jednoducho nezmyslom, je to skôr jednoduchá ospravedlnenie alebo zdôvodnenie zastavenia dodávok.
4x4 Taiga je stále oficiálne zachovaný ako malá séria 1000 kusov.
Pán Trzaska sa tiež spýtal priateľov Lada a klubov Lada na akúkoľvek formu podpory, napríklad zverejnením celého problému v sociálnych médiách atď.
Klub Lada Club Nemecko už včera urobil prvý krok. Správcovia tohto fóra okamžite oznámia všetko ostatné.
Gruss, Martin z Postupimi
https://translate.googleusercontent.com ... Cti5zmiTIQ