Liftback píše: na X rayke 1.8 to už je iná káva potom sa o nej rozpíšem inde..
Len nevar tú kávu moc silnú,pretože na tú 1,8 tam bolo viac testovcich jazcov
. No a že by som s nej dvakrát padal na riť,tak to zrovna nie
. Bol som ju aj s majiteľov trošku viac prebehnúť a nie je to zas až taký "trhač" asfaltu. V dynamike oproti mojej crosske nijak nevytŕčal z radu. Áno,je pravda,že motor je ešte po 500km surový,ale čakal som aj za surova od neho trocha viac. Je pravda,že zasa rozháňať 1,3 tony na 17" aj keď pri stálom prevode 4,2 nie je žiadna sranda.
Označenie 1,8 vvt je síce lákavé,ale počkám si na hodnotenie,ak to bude mať najazdené cez 10tkm. Viac-menej v tiahlych stúpaniach ten krúťák x-ray podržal,hlavne tam,kde už Veste 1,6 dochádzal dych.
Pri stlačení tlačitka Sport motor zjavne viac ožil,malo to však jeden "nepríjemný" efekt. Pri preďovaní a pustení plynu motor ešte nepatrnú chvíľku zrýchloval ďalej. Ale ono to môže byť aj zábehové "čoro moro"
.
Na svetlú výšku 215mm hodnotím jazdné vlastnosti na slušné. Úpravy podvozku a riadenia priniesli svoje ovocie(skúšal som aj x-ray v holobytu).
No a ako vidieť na obrázku,tak na displayi je aj predpríprava na štvorkolku a niečo sa po autovaze pošuškáva
.
PS-samozrejme píšem tu o X-ray Cross.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)