Vracím se k tomu přetížení. Pokud tam neměl na korbě něco naloženo, tak ta váha je většinou do 2T prázdného. Že se s tím asi jelo skvěle na sněhu, to netřeba komentovat. Probíral jsem to s kolegou 3 týdny zpět, když jsme jeli do DE pro MB Vito, které váží ca 1900-2000kg. Před kolem a za kolem byly na vleku asi 4cm, bokově do nájezdů chyběl 1 cm (kola se zmáčkla přes hranu). těch 500km z Berlína jsme taky dali a projeli kolem hlídek policie ( byť se strachem), protože přívěs byl určitě o 300kg přetížený. Táhli jsme za MB ML, na kouli má 3,5T. Do 80km/h to bylo poslušné jak beránek. Horší byla moje páteční jízda s mojí lafetou, na kterou jsem naložil dřevo. To se mi pěkně rozhoupalo v zatáčce i při 50km/h. Když jsem to pak počítal, tak jsem naložil více než 2T + vlek a to Octavka moc nedávala. Je otázkou, jestli to bylo blbým naložením, nějakou chybou vleku - tady myslím že gumy, protože nápravy jsou 2,7T a nové, stejně tak závěs, nebo autem vlastním - měkká z. náprava, horší tlumiče ... . Ale dřevo na příští zimu mám doma
. Ještě uvidím, až povezu koncem týdne Berlingo, jestli to bude stejná hrůza, nebo bude lepší. Honza