článek píše:Kultúra predaja je v rovnováhe s kultúrou výrobkov.
Toto je přesný. Asi před 14 dny jsem dával pětku do značkový prodejny a servisu Lady (docela mě zajímalo, jak to bude probíhat). Předčili má očekávání. Něco podobnýho jsem v životě nezažil.
1) Nikdo z techniků si auto před předáním do opravy neprohlídnul, ani nemohli vědět, jestli jsem jim ho opravdu přivezl, natož jestli jsem udal správně počet km, spz, atd.
2) Zakázkovej list psanej na stroji
, přičemž když jsem chtěl kopii (musel jsem si o to říct
), tak mi ji "laskavě" šli udělat na kopírku mumlaje cosi o tom, že u nich zrovna mají auta za miliony (jednání se zákazníkem jak s dobytkem).
3) Závada byla jinde, než se předpokládalo, tak mi pro jistotu vyměnili čep, což jsem zjistil až při převzetí vozidla (nikdo mi nezavolal, jestli to chci měnit, ačkoli na mě měli číslo, přičemž výměna čepu rozhodně nebyla náplní zakázky) a taky dělali vůli na ložisku kola, což jsem taky nechtěl a taky mě nikdo neinformoval.
Takže se cenově velmi přiblížili odhadu ceny, kterej byl na zakázkovým listu, přičemž tento odhad byl o třetinu vyšší, než předpokládaná cena, kterou mi řekli, když jsem se obědnával na servis...
Na jejich obhajobu ale musím uznat, že odhalili závadu, na kterou jsem sám nepřišel, i když mě to napadlo, ale nevěřil jsem tomu, že by to bylo tím.
Nicméně celkově je ta úroveň služeb u Lady vynikající odstrašující příklad a ukázka toho, jak se to dělat nemá.