Stránka 1 z 1

Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2018 18:23
od Martin-MTX
Nemáte někdo výbrusové písty 79,4 do 21011? (1300/1600 motor).


Děkuji

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: čtv led 11, 2018 21:11
od mušketýr
To je kolikátý výbrus?

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 08:48
od Martin-MTX
mušketýr píše:To je kolikátý výbrus?


První výbrus.

Problém je, že potřebuji písty se zápichy (vránami) na ventily. Tedy né takové ty klasické s vypouklým dnem do kruhu. Píst je rovný a jsou v něm jakoby obtisklé ventily. Je to méně častější typ pístu ale také se dělali.

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 11:12
od Luděk Musil
Potom bych, z ryze technického, podotkl, že nesháníš písty pro 21011, nýbrž pro 2105/1300 řemenovou :idea: .
První písty (mám např. ve veteránovi) mají rovná dna ... a když nad tím tak přemýšlím, tak mám pocit, že všechny písty mají rovný dna, teprve až Ø 82 (1700) má dno vypouklé/konvexní. L.

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 11:47
od Martin-MTX
Luděk Musil píše:Potom bych, z ryze technického, podotkl, že nesháníš písty pro 21011, nýbrž pro 2105/1300 řemenovou :idea: .
První písty (mám např. ve veteránovi) mají rovná dna ... a když nad tím tak přemýšlím, tak mám pocit, že všechny písty mají rovný dna, teprve až Ø 82 (1700) má dno vypouklé/konvexní. L.


Luďku, věř mi, že tak to není. Ačkoliv se mi to už snažilo říct více lidí.

Rozdíl mezi písty 21011 a 2105 které mají zápichy na ventilech jsou dva:
1) 2105 má ty zápichy o 1,2mm hlubší a má vespod pístu vyražený nálitek 2105
2) 21011 je má výš a na středu osy a vespod pístu je nálitek 21011

Jak zjišťuji, bude to asi nějaký atyp :) Možná dovoz, možná druhovýroba. V CS Autolada mají jeden takový co sháním. Já měl doma do foroty druhý. Takže ještě chybí 2 :)

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 13:32
od Cory
A co spravit zapichy? Ci sa bojis ze velmi oslabis dno?

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 16:16
od Martin-MTX
Cory píše:A co spravit zapichy? Ci sa bojis ze velmi oslabis dno?



Bojim :)

Ale také je to varianta. V Ladě ani nikde jinde po eshopech nebo lidech v ČR jsem je nesehnal, pokud se nenajde ani někdo tady, tak připadají v úvahu ještě další možnosti ale tím nechci tuto diskuzi zatěžovat :D To bych nebyl já, aby to zase nebylo něco "extra" :D

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 18:45
od mušketýr
Tak kámoš má co potřebuješ ale bohužel výbrus druhý.Cenovka taky neni příznivá.Chce za sadu 3500,- :( :( :(

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 18:51
od Jan Vaníček
Bohužel ne písty s tímto "obtiskem", ale klasické 79,4, pokud by se daly "probrat" jsem loni kupoval v Mělníce. A zase to taková raketa nebyla, protože za písty,všechna ložiska, pístní čepy jsem dal do 3.000,-. Honza

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: pát led 12, 2018 19:13
od Sid
Viem kúpiť na UA funglovky originál so znakom na krabici, ak by bol záujem, treba mi napísať a dohodnúť sa.

Re: Písty 79,4 - 21011

PříspěvekNapsal: ned led 28, 2018 14:58
od Martin-MTX
Ahoj, takže abych to tu nějak zakončil - moc díky všem za nabídky a možnosti.

Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem poškozený píst vyměnil za jeden, co jsem tenkrát koupil do navíc a v Mělnickém CS skladu jsem si do foroty koupil poslední skladový 79,4 s tímto odfrézováním ventilů. Už žádný takový skladem nemají a nebude. Po týdnu jsem se rozhodl ho použít, protože jsem zjistil, že jeden z původních pístů byl "lehce" podpálený.

Tudíž je nyní soutěžní motor složen ze dvou "jetých" a dvou nových a ten "lehce" podpálený bude uskladněn... (člověk nikdy neví, že? :)


Do další generálky to vydrží a pokud to budu řešit zase, udělám komplet motor včetně běžne dostupných dílů s patřičným odfrézováním a nebo nebudu tak brutálně snižovat blok! :)


M.