Šnorchl se nezapisuje, tady nebraní vyhledu, kola 235 má zapsané, zvýšení podvozku taky, nárazník taky, to že cs auto lada umí zapsat tak malé kola ( 225 ) je k pláči jo a na stk si zvýšení pomoci podložek teda všimnou, tahle Niva vše zapsané potřebné pro legální stk má, to že šnorchl je z odpadních trubek je jedno, jde o funkci a to plní
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Já byl na STK s pruzinama 55cm místo 44 a klid... Vpředu podložky vypodložené maticema a podložkama a nic... A to jsem měl všechny kosti štelovací... To jak se auta zastáváš skoro vypadá na autora dílka mě se auto vcelku líbí, tedy až na to potrubí... Super kola, já mám et -10, tohle skoro vypadá na vic...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Já homologoval úpravy, to si měl kliku, že to technik neřešil, podložky pozná, že tam nemaji origo co dělat...tahle Niva je v opravdu hezkém stavu, auto jsem viděl a prohlížel, ten šnorchl byl takle udělanej jen aby plnil účel, určitě by šel udělat lépe, ale i hůř
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Proč by to neměl být ročník 74? Maska sedí, přístrojovka taky, disky kol, mřížky, palubka, ostřikovač, sytič ... sedí. Blatníky vypadají spasované pěkně, že je jinde blinkr je detail (převařit díry pro blinkr, přelakovat). Podle těch málo fotek moc pěkný vůz. Zajímavá barva. Nicméně bez prohlídky jsou to jen podobné řeči jak v hospodě u piva.
o hranatce se moc nezajmam, ale je to asi jedna z prvnich 2107 dle roku vyroby. co je na ni jinak nevim, mne prijde ze ty sede narazniky byli pozdeji cerne, a mozna i vyplne dveri jsou trochu jine. ale to musi posoudit majitele 2107ky.