Naprosto přesně rozumím Radkovi, viz dále a Vašek to taky vystihl pěkně.
Máme Octavii, protože jsme chtěli auto na denní dojíždění do práce, na práci, cestování a nudné ježdění. Byla čtyřletá (výroba 12/2013, provoz 02/2014), měla 102 000km a stála oněch cca lehce přes 200tKč. A byla komplet, i s tažným, druhými pneu, vanou a gumou do kufru. Chyběly jen zástěrky a ráfky na druhý pneumatiky (koupil jsem je na inzerát během chvíle, i s gumama). Autorizovaný servis mám cestou do práce, zatím jsem ho využil 2x, taky kvůli pokračování v servisní historii, až jí třeba budu prodávat. Na sebemrskačství je NIVA se kterou je furt nějaká práce. Podle mě Vestaři plácají něco o sebemrskačství a přitom neví o čem mluví! Nemyslím si, že by moje NIVA byl špatný kus, jenom hodně komponentů nevydrží. Výroba 11/2009, do provozu 01/2010, najeto 62 000km. Teprve NIVA je auto pro tvrdé povahy.
S Octavií jsem najel 19 000km, s Nivou 15 000km. Na poruchy a počet hodin péče je Niva bezkonkurenční. Nebýt fora a LADAklubu, nevydržel bych to.
Efektivní by bylo, skloubit Octavii, NIVU a LADAfandovství do Vesta SW Cross. Pořád věřím, že je spolehlivější než NIVA.
Ale oprava téhle kvůli dílům asi nebude sranda? Protože auto, necelý rok staré které má necelých 30 000km snad není ani ojetina a přitom stojí třetinu ceny nového! 126 000,-Kč brutto vs 375 000,-Kč
Bílý LADA a okřídlená spol.