Stránka 2 z 3

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: čtv led 17, 2019 13:52
od valda1971
rastoto píše:Ja som si dával montovať ťažné v Autocar Prešov (majú prevádzky aj inde ) síce som naňho trochu čakal ale tam ho majú a robia aj montáž.
https://www.taznezariadenia.sk/sk/8322-2015-
Treba tam prevolať či to majú či treba objednávať ale za mňa spokojnosť. :D

Koukám, že tu máme nováčka :D Tak vítej v hejnu ! :D Jakou máš Vestu ?

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: úte bře 05, 2019 18:55
od FOMA
Jen info -fa Remeder již vyrábí i sklopnou variantu TZ i na Vestu SW(kombi) 8)
https://www.tazne-rameder.cz/tazne-zari ... /vesta-sw/

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 09:17
od Jan Vaníček
Nevím, jestli je to sklopné zrovna výhrou. Mám, dokonce "elektrické", až do podzimu jsem to bral jako "nej", minulý týden jsem potřeboval použít a koule tak neskutečně "sežraná". Jasně, měl jsem namazat, ale pokud se používá přípojné vozidlo se stabilizačním systémem, naopak musí být naprosto očištěno/odmaštěno. Na to bylo to klasické vyndávací na značknutí páčky perfektní, tedy lepší. To jen postřeh. Bohužel, pro mé auto se už jiné tovární nedodává. Honza

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 09:37
od Luděk Musil
A aby toho nebylo málo :cry: :evil: .
Na začátku tohoto týdne jsem někde (na webu) četl, že u některých nově vyrobených vozidel (příkladně koncern) se s tažným zařízením vůbec nepočítá.
V praxi to znamená asi tolik, že např. na Citigo kouli nenamontujete, kdybyste si prst v pr … :oops: , protože tam nejsou ani montážní body, ani TZ, ani homologace. Takže už při objednávce nového vozidla si tuto specifikaci musíte zadat. A pokud tam možnost TZ nebude - musíte jít jinam :idea: . L.

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 10:16
od Liftback
Tak ťažné montovať za nákupný vozík s kolieskami to fakt nie, stačí keď ich denne vidím vo finálke pred predajom v hale a mal som tú česť ich aj navážať a jedno poskakujúce ako pinpongová loptička na dialnici, samovrah :) to patrí tak do mesta na nákup a v nedeľu ku kostolu.

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 11:01
od Luděk Musil
To Citigo byl příklad, na který jsem si momentálně vzpomněl z toho článku. Ale týká se to i silnějších vozidel.
Článek jsem zkoušel převčírem najít, ale :dontknow: . L.

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 11:16
od Cory
Čo sa týka ťažného a koncernu, tak požiadavka na ŤZ sa zadáva už pri objednávke auta. Buď sa teda objedná auto bez prípravy pre ŤZ, s prípravou, alebo kompletne s ŤZ. V každom prípade, aj na auto bez prípravy sa dá domontovať ŤZ, či už neoriginálne, alebo originálne. V prípade neoriginálneho je nevýhoda v tom, že v prípade akýchkoľvek problémov, ktoré či už priamo alebo nepriamo môžu súvisieť s domontovaným ŤZ, servis môže zamietnuť reklamáciu. V prípade montáže originálneho ŤZ na auto bez prípravy sa treba pripraviť na vysokú pálku, preto je výhodnejšie objednať si auto už s prípravou. Pod prípravou sa rozumie nielen kus originálnej kabeláže, ale tiež aj iné sahary a pri niektorých modeloch dokonca aj mriežky prednej vrchnej a spodnej masky :!:

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 11:51
od Luděk Musil
A taky se tam mluvilo (jestli mě paměť neklame) o nějakých jiných specifikacích motorů a převodovek. L.

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 12:04
od valda1971
Luděk Musil píše:A taky se tam mluvilo (jestli mě paměť neklame) o nějakých jiných specifikacích motorů a převodovek. L.

Žeby ty normální byly tak mizerné, že by to nepobraly ? :mrgreen:

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 12:15
od Luděk Musil
Ja asi ten článek zkusím najít. L.

Edit: A - tady to je: http://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novyc ... ovi-128002

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: pát bře 08, 2019 13:17
od Jan Vaníček
Je to tak, jak psal Cory u "koncernových" aut. Ta auta jsou z hlediska emisí ( a to především) navržena na hranu, takže pokud nebudu využívat tažnou sílu, tak nepotřebuji tolik chladit, případně nepotřebuji tak velký alternátor... . Ono je rozdíl, jestli za stejný auto připojím caravan 2T a pojedu s ním po dálnici třeba do Itálie, nebo budu jezdit jen se sólo autem. To jsme samozřejmě dříve neznali, dělat takové rozdíly. Jen pro zajímavost: dodatečné domontování origo tažného s těmito vychytávkami do Superba je 90tis., z výroby před slevou 15tis.. Samozřejmě lze ignorovat všechna doporučení a dát tam "univerzál", který příjde na nějakých 10tis., pokud budu jezdit s kárkou kolem komína, nebo na tom vozit kola, tak ok, ale uvařit v Chorvatsku/Itálii ... motor , tak to teda ne. Jsem takto nechal švagrové namontovat u jedné hodně renomované firmy závěs na O3, údajně elektro s origo ŘJ, ta 2x vyhořela, nakonec se to vytrhalo a dala nějaká univerzální sada. Výsledkem bylo, že to stálo víc, než origo závěs. Honza

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 11:16
od jozfab
Tazne + zasuvka + montaz = 330€.

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 12:59
od stano112
jozfab píše:Tazne + zasuvka + montaz = 330€.

Kde ti to montovali? Podľa obrázku mám to isté,ja som ale platil na kompletku 200€...

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: sob zář 26, 2020 13:14
od jozfab
Autocar Presov. Bral som bajonetovy system s 13 polovou zasuvkou so vstavanou ochranou elektroniky vozidla.

Re: Tažné zařízení

PříspěvekNapsal: ned zář 27, 2020 10:16
od Vašátor
Takže ta nárazniková výztuha jde pryč a místo toho jde tažné. Při každém ťukanečku zezadu bude po nárazníku :(. Taky mě odrazuje u sw nutnost řezat do nárazníku.