od Jan Vaníček » pát bře 08, 2019 13:17
Je to tak, jak psal Cory u "koncernových" aut. Ta auta jsou z hlediska emisí ( a to především) navržena na hranu, takže pokud nebudu využívat tažnou sílu, tak nepotřebuji tolik chladit, případně nepotřebuji tak velký alternátor... . Ono je rozdíl, jestli za stejný auto připojím caravan 2T a pojedu s ním po dálnici třeba do Itálie, nebo budu jezdit jen se sólo autem. To jsme samozřejmě dříve neznali, dělat takové rozdíly. Jen pro zajímavost: dodatečné domontování origo tažného s těmito vychytávkami do Superba je 90tis., z výroby před slevou 15tis.. Samozřejmě lze ignorovat všechna doporučení a dát tam "univerzál", který příjde na nějakých 10tis., pokud budu jezdit s kárkou kolem komína, nebo na tom vozit kola, tak ok, ale uvařit v Chorvatsku/Itálii ... motor , tak to teda ne. Jsem takto nechal švagrové namontovat u jedné hodně renomované firmy závěs na O3, údajně elektro s origo ŘJ, ta 2x vyhořela, nakonec se to vytrhalo a dala nějaká univerzální sada. Výsledkem bylo, že to stálo víc, než origo závěs. Honza