Ja se predem omlouvam za kecy, ktere se vlastne Lady netykaji, ale tak trochu sem vydesen temi vecmi, co tady v ruznych tematech ctu a o kterych pisete jako o "samozrejmych vecech".
Smrdici klima u noveho auta, nejake manevry s vypinanim klimy driv a cert vi co a k tomu citelne vykonove zmeny pri zapnuti klimy a pak citelne poklesy otacek motoru na volnobeh pri zapnuti klimy, vyhrivani oken a dalsich veci.
Ja vam nevim, ale z okatavek to neznam, z mazdy to neznam, z hnoje to neznam, z bmw to neznam. Mozna sem uplne blbej a tupej, ale tehle veci si nejsem vedom a dit se mi to na novem aute, asi bych byl nesvuj.
Kolisani otacek a zmeny vykonu neznam vubec a klima tak jednou za rok za vlhciho pocasi zasmrdi, ale na to staci ventilaci za sucheho pocasi normalne provetrat pouzivanim a je to. Samozrejme to bude chtit casem vycistit a pravidelne menit pylovy filtr pri kazdorocni prohlidce. Ze by klima smrdela po te, co ji na konci jizdy vypnes, to slysim prvne.
Klimu pred dojezdem vypinam taky, kdyz si vzpomenu, aby kondenzat odtekl venku a ne v garazi. Niv vic nic min.
Mozna na oktavkach, hnojich, mazdach a bramboracich jede klima furt, ale predpokladam, ze pokud je klima vypnuta, tak je fakt vypnuta, takze jeji zapnuti by melo "neco udelat". Nekolikrat jsem na to v ruznych vozech daval pozor a nikdy nic. Jak to maji zarizene, nevim. Ale ze by kompresor jel opravdu trvale, to je myslim blbost.
Proto je mi z vasich zprav zase trochu smutno