Ja som už rozmýšlal že si to pôjdem dať naplniť na svoje náklady v Leviciach, lenže ak dám 250€ a bude tam iný problém tak čo potom, aj tak ma neminie riešenie s aut. servisom?
Díky KRAES, ale do Ružomberka to mám 2 hodiny cesty, takisto ako do Komárna. Skúsil som ešte včera zavolať do autorizovaného servisu LADA H&M v Banskej Bystrici kde mi trvá cesta 45min.
Zodvihla mi hneď telefon pani (konečne zmena a zázrak, že niekde dvíhajú telefóny aj v piatok), ktorá mi hneď so záujmom k celej veci povedala, že ide hned kontaktovať Slovladu a zavolá mi v priebehu dňa naspäť. Skoro som odpadol o päť minút mi volal technik z H&M, že volali do SlovLady (asi to nebolo na zákaznícke číslo
) vraj vedia o problémoch Vesty a ešte včera vraj posielali nejaký ventil, ktorý to ma na vine. Vraj všetky klimatizacie su z vyroby naplnene, to vraj nejde obist, chyba je vo ventile, cez ktorý ten plyn vyfučal.
Tak mi to vraj dajú do poriadku budúci týždeň, hneď ked im to príde mi budú volať. Otazka znie, že prečo mi v Autoextra tvrdili 4 týždne, že to vybavujú keď ani kôli mne vôbec nekontaktovali importéra? Čo trvalo iným len 2 minuty času. A prečo sa tvária, že neexistujem? Na moje telefonáty si asi povedali: bóóóže zase otravuje ten pán s tou modrou Vestou