Dodi píše:...Auto po naštartovaní studeného motora začne kúriť ako kúrilo, problém je v tom, že po nejakom čase prestane, hoci nie je dosiahnutá nastavená teplota, pričom hadice kúrenia sú však obidve horúce, ale do kabíny vháňa studený vzduch. Kúriť začne ak sa teplota zvýši na 26, alebo max., v prípade vrátenia na povedzme 24 ešte chvíľu vháňa teplý vzduch, potom však už len studený. Takže sa dohodlo, že sa vymení panel klímy, poprípade aj jednotka riadenia. Všetko tu uvedené vie aj servis, no nevie čo autu je...
Vesta je v tomto špecifická. Sami Rusi sa sťažujú,že to slabo kúri. Že im mrznú nohy...ale všetko funguje normálne. A myslím si,že aj tebe. To čidlo skutočne nie je v stropnej jednotke,ale v ovládaní kúrenia. A vyzerá to tak,že tam je dobre schované a značne ovplyvňujú jeho činnosť výduchy. Pre správnu funkciu skús ešte keď ti začne fúkať studený vzduch otvoriť na chvíľu okno. Ak ti začne po chvíli fúkať opäť teplý vzduch,tak čidlo funguje. Ono problém bude aj v tom,že na rozdiel od Kaliny nevedú k čidlu otvory z priestoru kabíny a okolo čidla zrejme "stojí" prehriaty vzduch zo spodných výduchov. Rusi prišli aj na to,že sa tepelná pohoda Vesty značne zlepší po uzatvorení klapky do priehradky pred spolujazcom.Čiže ak máš otvorenú klapku do "klimatizovanej" priehradky (po otvorený naľavo v rohu) tak ju skús zavrieť a uvidíš. Ja verím,že vykurovanie sa ti zlepší.