Ja mám tiež ešte funkčné originály po vyše dvoch rokoch a cca 23000 km(hlavne po meste cez deň) a denne(hlavne cez týždeň) mám min. 4 štarty(čo tiež nerobí dobre žiarovkám) a sem tam prepínanie svetiel pod mostami... Takže, ja by som vyskúšal najskôr dobíjanie(či neprebíja, malo by nabíjať niečo okolo 13,9-14,2 V a PC by mal ukazovať cca 13,8-14,1 V) a potom by som skúsil kúpiť tie žiarovky nejaké kvalitnejšie(napr. Philips alebo Osram), pozrel by som ešte aj uchytenie samotných žiaroviek, resp. svetla či sa to moc netrasie(to tiež odpaľuje žiarovky). A ak jazdíš veľa po "teréne"(kde to proste trasie ako divé), tak to tiež ničí žiarovky. No a Led by som ti moc neodporúčal, hlavne kvôli tomu, že nekvalitné ti ani nesvietia tak ako by mali(niektoré Činske sa musia ešte aj upravovať pred montážou) a hlavne ti vydržia ešte menej ako tie klasické. Potom je tam ten problém s RJ(nemá poistku na DRL a odpáli sa v RJ riadenie DRL), a to máš potom viac problémov ako vymeniť občas žiarovku. A ešte v poslednom rade by som to s LED neriskoval na STK(lebo teraz kontrolujú každú blbosť
)
Škoda Octavia I 1,9 TDI 66 kw r.1997 (07_2006 - 06_2019)
Lada Vesta sedan LUX- biela r. 2017 - prvá Žiline, jedna z prvej várky pre Slovensko
(04_2017- )
Lada Vesta SW Cross LUX - hnedá r. 2019 - prvá v Lada Žilina,ul. Kragujevská
(06_2019 - )