Jazdenu Vestu bez DPH by som rad, ale take stastie asi mat nebudem. Vidim to tak, ze v decembri vezmem zo skladoviek co bude (FL sa mi nepaci skrz ten hnusny tablet) a den po padnuti zaruky volam Corymu a Vesta pojde na prevychovu.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak) Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku) EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.) Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Ahoj, malinko OT, ale tak trochu to sem patří: vyhecoval jsem jednoho zahraničního maníka, který si čipoval Vestu k diskuzi pod mým videem a píše:
. Есть диностенды, которые замеряют мощность и крутящий пассивно, на откате. Они обычно одновальные. И есть мощностные, которые имеют собственные электромагнитные тормоза, и они дают сопротивление колёсам уже при наборе скорости. Они обычно двухвальные. Так вот инерционные довольно неточные по сравнению с мощностными и часто завирают в большую сторону.
(pro ruštinou nevládnoucí strojový překlad: ... Existují dynamometry (brzdy), které pasivně měří výkon a točivý moment při rollbacku. Obvykle jsou jednohřídelové. A jsou tu posilovače, které mají své elektromagnetické brzdy a ty dávají kolům odpor už při akceleraci. Obvykle jsou dvouhřídelové. Inerciální jsou tedy ve srovnání s výkonovými spíše nepřesné a často lžou ve velkém.)
Jak to vidíte ? Má ten chlapec pravdu, nebo kecá ? A MaHa je jedno nebo dvouhřídelová ?
Chlapec asi mluví ze své (špatné) zkušenosti, takže se nedá říct, že kecá. Já mám zkušenosti s přesností dobré. Jen je potřeba vědět, co od měření člověk chce. Výkonové brzdy se opravdu dělí na brzdy s retardérem nebo bez něj a na brzdy 2WD nebo 4WD. Něco jsem si na brzdách užil, tak kdyby jste někdo potřeboval něco vědět, tak se zeptejte. PS: ten překlad stojí za prd, ale kdo ví, o čem je řeč, tak to pochopí.