Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz

Moderátor: Moderátoři

Re: Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz

Příspěvekod Vašátor » ned kvě 28, 2023 10:37

Všichni, kteří ten motor měli rozdělaný, celou dobu vědí, že zvýšenou spotřebu oleje způsobuje špatná výroba ve fabrice. Přesněji řečeno, špatně vybroušený motor, totálně mimo tolerance. Předepsaná tolerance mezi pístem a válcem je 3 setiny. Bohužel ty motory mají z výroby kolikát i 9 setin. Absolutně nechápu, proč pořád řeší hlavu motoru, poněvadž tím to není. Takže by mě zajímalo, jakou konkrétně další konstrukční změnu udělali ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9308
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz

Příspěvekod Dusan » ned kvě 28, 2023 16:09

No pisu na agregate (asi celkovo motor nie len hlavu) , tak uz to asi vyrabaju lepsie, alebo im cinania poslali lepsie stroje :D
Dusan
 
Příspěvky: 3868
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: Nová vylepsena hlava pre 1.8 od Autovaz

Příspěvekod Cory » ned kvě 28, 2023 19:43

Jojo, jeden taky agregat mam v dielni :D Všetko ako nové, aj piesty, aj valce...len vola medzi piestom a valcom je v niektorych pripadoch az 0,09mm...pricom vyrobca stanovuje volu 0,10mm ako hranicnu pre GO. Toto nevedia vymerat, ale merat hlavne a ojnicne ulozenia na 3 velkostne kategorie v kombinacii s 4 hrubkami lozisk, to im ide.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron