Cory píše:A nemyslite, ze prave RIDIC by si mal vediet poradit aj s asistentmi? Podla mna je vacsie umenie tomu rozumiet a pouzivat to s rozumom, ako tomu nerozumiet a nadavat na to Dobry vodic je ten, ktoremu je jedno, ci sadne do Trabanta, alebo najmodernejsieho auta a obe vie ovladat uplne perfektne bez vyplakavania.
No, ja uz sem asi moc stary na nektere veci, ale zase dost stary na to, abych vedel, co mi k necemu je a co ne. A nevidim zadny prinos v tom, abych se s necim musel pretahovat o neco, co sem do te doby bez problemu zvladal. Ano, muzu rict, ze treba neumim sparovat telefon s handsfree, protoze tomu nerozumim a mel bych se to naucit, ale prece mi nikdo nemuze rict, ze vec, ktera mi brani v drive beznem pouzivani automobilu je pro me nejakym prinosem. Co se mam ucit treba na tom, ze kdyz auto stoji v kopci a ja chci, aby couvlo, tak proste jen vymacknu spojku? Mam se ucit to, ze musim 2 sekundy cekat, nez se k tomu rozhodne? Nebo ze mam delat nejake ezotericke manevry s rucni brzdou, radici pakou ci plynem? Proc? Asi 1x v zivote mi to k necemu bylo, ale 100x mi to udelalo situaci slozitejsi a manevrovani zdlouhavejsi.Toto neni neni vec pokroku, toto je vec k zlosti. Pro nesikovne a hloupe lidi je to asi pokrok, pro lidi co premysleji a vedi co chteji a kdy to chteji, je to na zlost. Bohuzel demokracie je vlada luzy, takze mame to, co z blbcu dela jeste vetsi blbce, ale dava jim pocit, ze jsou dokonali, coz jim dela dobre. Nedej boze by po nich nekdo chtel, aby oni sami si zmackli tlacitko, kdyz chteji s rozjezdem pomoct. To je nad dusevni schopnosti spolecenske vetsiny, stejne tak jako naucit se rozjet do kopce bez tehle blbosti. Mi by treba moznost si ten system aktivovat manualne vyhovovala.