Stránka 7 z 15

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned říj 01, 2017 19:45
od Georgius
No, ale pro mne je dlouhodobý průměr třeba 5000 podle tankování - a vedle toho průběžné měření jednotlivých tras ...

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned říj 01, 2017 20:17
od grafi2
pred chvíľou keď som v prázdnom meste stál na 4 červených tak som tiež rozmýšľal nad spotrebou, pred víkendom bola 6,8 dnes je 7,3... mesto, krátke trasy, studené štarty spravia svoje :) ale zasa nejdem to hrotiť do extrémov aby som mal čo najlepšiu spotrebu či žerie 6,5 alebo 7,5 mi je v podstate šumafuk, pri 1000km je to rozdiel 12€. Taká suma mi stojí zato užiť si svižnú jazdu a netrápiť seba aj motor " na spotrebu " . Keby bola dlhodobá MIMO MESTA na okreskách 8+ videl by som dôvod na znepokojenie ( na diaľnici palubný pri cca 140tacho ukazuje 8+ okamžitú). Čisto v meste v zime radšej ani nechcem vedieť koľko to bude ale rátam že zo 9...

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned říj 01, 2017 20:24
od Georgius
Tak já jsem občas přijal výzvu, na kolik se dá spotřeba stáhnout - s 2107kou (1500 karbec) jsem takhle jednou jel za reálně tankovaných 7,3 (níž jsem se fakt nedostal), v desítce byl další motivací palubní počítač, díky kterému jsem se naučil, že v desítce je nejdůležitějším parametrem určujícím spotřebu absolutní rychlost (=odpor vzduchu), styl jízdy je oproti tomu téměř jedno. Tak jsem zvědav, o co mne obohatí Vesta ... Jinak v zimě po městě jezdíval i maluch klidně přes 10 na sto (a 2107 až 12). A když člověk zná spotřebu, může diskutovat s hrdými majiteli benzínových vysavačů, kterým to ve 130 žere 9 litrů ;-)

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: úte říj 03, 2017 03:34
od JmJ
Hmm, nedostat se s 2107 pod 7 a zimu mesto jezdit za 12, to je lehce nad ideal. To chtelo but seridit vaz nebo pilota ;-).

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: úte říj 03, 2017 06:58
od Georgius
No, ono kdybych jezdil méně po dálnici a přes město tak by to asi pod 7 šlo, ale po městě by se dala spotřeba snížit jedině takovými těmi modrými majáky ;-). Si Prahu zkus projet v ranní špičce od východu k západu a pak napiš spotřebu ;-).

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: stř říj 04, 2017 16:18
od Nulašestka
Georgius píše:Si Prahu zkus projet v ranní špičce od východu k západu a pak napiš spotřebu ;-).


Sice jí denně projíždím jenom půlku, ale vzhledem k tomu, že v 6:20 jižní spojka ještě není tak ucpaná, projede to benzinová Fabie 1.4 16V kolem 5,0l podle palubáku, což je reálně za 6l/100km.
Je škoda, že se všechna ta emisní omezení tak negativně podepsala na reálných výsledcích spotřeby. Pro mě je to třeba jeden z důvodů, který by mě od Vesty odrazoval. Když si vezmu, že tenhle 17 let starej benzinovej krám s bezmála 300 000 km na krku jede 140 km/h s reálnou spotřebou do 6,5l, tak by to byl krok zpátky. :roll: :|

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: čtv říj 05, 2017 17:26
od zelvotron
Tak v 6:20 je ještě prd provoz, ale jinak já teda s 2111 dlouhodobě pražský provoz za 7,3 a kupodivu ty kolony na to zas až takovej vliv nemají mi přijde, Hurvínek htp bral v čistě městským provozu okolo 7,2, a sdi jezdí za 5. Jako nic ve zlým, ale těch 140 do 6,5 litru se mě moc nezdá.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: sob říj 14, 2017 17:45
od Frantisekhadviger
Neviem kde servisujes ale kazdy kto predava ladu musi mat diagnostiku.takze staci to napichnut a hned sa vie.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: úte črc 10, 2018 19:42
od palo
Tak sa pridavam k skapinacom. Vacsinou skape ked idem z roboty domov poobede. Rano v pohode. Poobede nastartujem, ide normalne, po chvili zacne motorom triast ide ako keby na tri valce, na plyn nereaguje, az po nejakej chvili zareaguje na pridanie, alebo zdochne. Tak a teraz co?

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: stř črc 11, 2018 07:07
od grafi2
Ja by som šiel do servisu, koľko máš km?

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 05:27
od januell360
Lada Vesta, aj mne už trikrát zdochýňal motor po naštartovaní, prvých 30s na voľnobehu v norme a potom motor začal klesať, ale nezdochol a do 20 sekúnd sa to samé napravilo. Jasné je, že to motoru škodí, rozvodom atď,. V septembri idem na prehliadku do BB, som zvedavý, čo povedia, na diagnostike. Potom napíšem.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 07:50
od Cory
Na diagnostike neukaze nic. Origo diagnostika nevie ukazat hodnoty snimacov atd...

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 08:50
od Georgius
Teda, v létě když neodmetám sníh, tak 30s po stpuštění motoru už nemám volnoběžné otáčky, protože jsem už většinou za první světelnou křižovatkou ;-)
Cory: myslíš "originál" nebo gradeX ?

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon srp 27, 2018 11:22
od Cory
Original je GradeX...resp. CodeX

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pát zář 07, 2018 12:01
od minox
Chalani ja sa nepridám ku skapínačom :D , ale za posledné týždne mi sem tam (asi 1 z 5 startov) pri studenom naštartovaní kolíšu otáčky. Trvá to len chvílu a max na 0.8 tis. otackach. Ked sa po chvili zohreje tak stupnu na 0,9 a je to ok. Len ked postojim dlhsie ako 4-5 hodin tak to sem tam robí. V júni som bol na 15 tis. serviske a vymene oleja. Máte nejaký nápad? Alebo treba servis?