Stránka 9 z 15

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2018 20:38
od Cory
A odkedy ti to nic nerobi? Lebo teraz su take teploty, ze sa rezim ohrevu katalyzatora nestiha zapnut :)

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2018 20:53
od michael1983
Mne dajaké 2-3 týždne. Alebo ako som prekonal 7000km. To dajako už nepozorujem. Teraz do jazdím tu 100 benzín .Skúsim natankovať klasiku a uvidím či sa to nevráti .

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2018 21:51
od Dusan
Bude to robit ked bude vonku 12 az 18 st (teoreticky 16)
To budu trasuce rane starty.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: ned lis 25, 2018 21:59
od Cory
Je tam viac podmienok. Musi byt teplota motora pri starte od 14 do 42°C. Dalej nesmie byt medzi teplotou pri starte a teplotou nasavaneho vzduchu vacsi rozdiel ako 8°C. Zohrievanie trva 57s. Cize ak je vonku 5°C, teplota motora 7°, a po dosiahnuti pozadovanej teploty na lambda sonde za katalyzatorom nepresiahne teplota motora 14°C, tak sa ten rezim ani nezapne. Je tam este viac podmienok, nechce sa mi teraz spustat program.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 09:38
od Majo
Rozhodne medzi ne nepatri oktanove cislo benzinu :wink:

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 12:21
od Cory
Majo píše:Rozhodne medzi ne nepatri oktanove cislo benzinu :wink:


To rozhodne, ale je tam jedno ALE. V tom rezime sa spaluje extremne chudobna zmes, takze v konecnom dosledku moze mat vysokooktanove palivo priaznivy vplyv pre chod motora v tomto rezime.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 12:39
od Majo
To je velmi na povazenie, az priam filozoficku debatu. Vseobecne sa predpoklada, ze vysokooktanove palivo je kvalitnejsie, to vsak vobec nemusi byt pravda. Uz len kvoli tomu, ze sa vacsinou skladuje dlhsiu dobu kvoli mensiemu odbytu...

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 13:07
od Cory
Navyse za studena sa moze spravat uplne inak.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 17:09
od FOMA
...no pokud by to vyřešilo kvalitní popř. vysokooktanové palivo tak ještě o.k. Přes léto tankuji i do 11ky 100oktanů.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 18:37
od Křečík Barbuška
Jeden by rekl, ze majitele Lad budou nejake socialky co tankuji po kdejakem JZD to nejlevnejsi a on tady kazdej leje stooktan ... taky mam v Granticce na zimu dve tretiny Vervy :mrgreen: .

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2018 18:55
od Georgius
No když to aspoň trochu jde tak jezdím k Lechovi pro 98ku, ale teď jsem taky s krvácejícím srdcem/peněženkou Vestičku nakrmil Vervou ...


... a stejně svině při popojíždění po Praze žere přes 8 ..

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: úte lis 27, 2018 11:41
od Liftback
No neviem neviem, aspoň na starách Feldách pre Rally sa nastavovalo všetko pre konkrétne palivo 98? s hadicou pri uchu (detonácie) :P

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: úte lis 27, 2018 18:54
od Laďuša
Tak se uklidníme, ty Feldy kit car cca 20 let starý všechny vaše Vesty i Granty absolutně pojezdí :P Prostě si to přizejte, Lada je furt akorát ten Žigul.

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2019 17:45
od Libi71
Zaujímavé video o sviečkach. Na zamyslenie.
Zmenšenie rozdielov v energii iskry zapaľovacej sviečky.
Mohlo by to mat vplyv na plynulý chod motora.

https://www.youtube.com/watch?v=WJRcohOMIzA

Re: Skapínanie motora

PříspěvekNapsal: čtv úno 28, 2019 18:30
od Dusan
Ale. Prd. Co je zaujave ze svoecky nemaju rovnaky odpor.