Tommel píše:robelles píše:Pri výmene oleja v Galante mi poškodili vypúšťaciu skrutku oleja. Sa nečudujem kľúč tam ledva drží.
Když jsem toto četl, tak si říkam co je to za blbost, první olej ve 3tkm šlo krásně povolit, no včera u druhé výměny jsem ho taky zničil
, tak se nakonec povolil kleštěma, navařila se matka , no a teď je to takové dočasně stálé řešení
Já se rovněž přidám se svou zkušeností. Pánové podržte se. Já měl ten vypouštěcí šroub dodrbaný už z fabriky. Chvíli jsem na to koukal, zda tam má být torx nebo imbus, ale ani jeden klíč tam neseděl. Při podrobném ohledání jsem přišel na to, že je to prostě vymáčknuté, jak to nějaký ruský dobytek dotáhnul. Povolit to klíčem nešlo, takže velké sikovky a silou trhnout. Následně jsem provedl úpravu ala Tommel, navařil na něj matku a je pokoj. Další nadávání, tentokrát mnohem delší, nastalo při výměně olejového filtru. To snad dotahoval nějaký ruský Herkules! Filtr nešel ničím povolit. Následně jsem ho prorazil šroubovákem, abych měl páku. Jenže i tak držel a nechtěl povolit. Místo toho aby se filtr pootočil, šroubovák páral plech filtru jak máslo. Následovalo páčidlo, filtr se pootočil o chlup a stále nic. Po hodině práce byl filtr rozpáraný jak konzerva a pootočil se jen o půl otáčky. Ani tak nešel rukou dál pootočit. Nakonec to chtělo jednu celou otáčku, abych s použitím všech sil rukou filtr povolil. Gumička samozřejmě suchá a od dotažení zdeformovaná ... přitom třeba šrouby držící nárazníkové výztuhy šlo povolit rukou ...