Takže slovo muže: zapnout to jde.
- corner.png (5.21 KiB) Zobrazeno 487 krát
V levém sloupci vždy původní hodnota a v druhém změněno.
První řádek: vypnuto->zapnuto
druhý a třetí řádek -nějaké úhly natočení natočení (kol ?) kdy by to nemělo brát méně než 15 stupňů zatáčku
délka pohasínání světel - prodloužil jsem na dvojnásobek (kdo to psal o postupném ztlumování ?)
to další je ASI jako moc to má maximálně svítit (?) a to druhé při jakém proudu to asi celé zhasne (nehrál jsem si s tím)
Poslední řádek je do jaké rychlosti to má fungovat.
Jak možná někteří pochopili
z mého dotazu, byl jsem překvapen, že při couvání to automaticky zapne obě mlhovky. Toto nezvyklé chování je
i u oktávek. Co Hyundayi ? JmJ
Jinak při couvání z kopce do garáže to fakt není dobrý nápad
, pilotům nízko letících letadel se tímto omlouvám. Jinak že a jak to funguje jsem ověřil při dnešní kontrole geometrie v Sadské (
měl jsem sjeté vnitřní strany zimáků), pěkně levá, pravá a na couvání obě. Možná by stačila menší maximální intenzita.